  • 11. Data: 2005-11-02 12:47:08
    Temat: Re: obelgi i groźby w sieci
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Lookasik" wystukał taki tekst:
    > ściganie sprawcy?
    >
    > kwestia w jakim jest przedziale 0-13 czy 13-17 or more

    w opisanym przeze mnie przypadku sprawcy mają 14-16 lat

    > zostanie wszczete odpowiednie postepowanie w sadzie rodzinnym
    > w konsekwencji albo zostanie umorzone /bo niecelowe/ albo dozor
    > rodzicow, kurator itd itp (zalezy od wieku, wczesniejszego
    > postepowania itd itp)
    >
    > ty zglaszasz na policji.. nie interesuje Cie ,ze gosc nielatem jest

    a sprawa cywilna przeciwko prawnym opiekunom z tytułu naruszenia godności
    osobistej (przez ich dzieci) i wniesienie o rekompensatę strat moralnych?
    mozliwy jest taki rozwój sytuacji?
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 12. Data: 2005-11-02 14:11:50
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

> [...]
    > osobistej (przez ich dzieci) i wniesienie o rekompensatę strat moralnych?
    ewnetulanie wina w nadzorze
    ale tak naprawde szkody nie ponioslaes.. wiec nic nie dostaniesz

    pozrawiam

  • 13. Data: 2005-11-02 14:14:35
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Użytkownik "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu> napisał w wiadomości
    >
    > Sąd rodzinny ewentualnie.

    Chyba ze ma ukonczone 17 lat ... :-)
    Jest niepelnoletni ale nie jest nieletni

  • 14. Data: 2005-11-02 14:23:57
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Lookasik" wystukał taki tekst:

    > ewnetulanie wina w nadzorze
    > ale tak naprawde szkody nie ponioslaes.. wiec nic nie dostaniesz

    nie chodzi o kasę, wystarczyłoby 20 godzin prac na rzecz lokalnej
    społeczności

    politycy co i rusz wytaczają sobie procesy o nazwanie głupkiem w telewizji,
    żądając jakiejś kwoty na cele charytatywne... nigdy sie nie interesowałem co
    dalej sie dzieje z takim pozwem, ale chyba jest szansa na uzyskanie wyroku
    grzywny lub prac społecznych?
    ja nie miałbym zamiaru czerpac z tego tytułu żadnych profitów
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 15. Data: 2005-11-02 14:24:55
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "NoMAD" wystukał taki tekst:
    > Chyba ze ma ukonczone 17 lat ... :-)
    > Jest niepelnoletni ale nie jest nieletni

    załóżmy, że nie ma, ale ma więcej niż 13 :-)
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 16. Data: 2005-11-02 14:26:34
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Użytkownik "NoMAD" wystukał taki tekst:
    >
    > załóżmy, że nie ma, ale ma więcej niż 13 :-)

    To wtedy oczywiscie tak jak napisal ci Robert Tomasik