  • 1. Data: 2005-11-01 22:49:05
    Temat: laptop i licencja windows
    Od: "ds" <d...@w...pl>

    witam
    czy jak przemieszczam sie z laptopem to w kieszeni zawsze musze miec
    licencje windows
    aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam nielegalna kopie?

    pozdr

  • 2. Data: 2005-11-01 22:57:27
    Temat: Re: laptop i licencja windows
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk8rd1$dj1$1@inews.gazeta.pl ds <d...@w...pl> pisze:

    > czy jak przemieszczam sie z laptopem to w kieszeni zawsze musze miec
    > licencje windows
    Nie.

    > aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam nielegalna kopie?
    Licencja nie chroni przed oskarżeniem o posiadanie nielegalnego
    oprogramowania.

    Jotte

  • 3. Data: 2005-11-01 23:04:35
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ds napisał(a):

> [...]
    > licencje windows
    > aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam nielegalna kopie?

    To jakiś żart?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-11-01 23:10:48
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "ds" wystukał taki tekst:
    > witam
    > czy jak przemieszczam sie z laptopem to w kieszeni zawsze musze miec
    > licencje windows
    > aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam nielegalna kopie?

    po to MS wymyślił naklejki, którą oczywiscie masz :-)

    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 5. Data: 2005-11-01 23:23:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk8t2r$jv3$1@inews.gazeta.pl b3lf3r
    <z...@p...sprzedajacemu> pisze:

    > po to MS wymyślił naklejki, którą oczywiscie masz :-)
    On nie pisał, że ma na tym laptopie zainstalowaną jakąś wersję SO Windows,
    tylko pytał czy przemieszczając się z tym laptopem zawsze musi mieć przy
    sobie licencję na ten system. Odpowiedź oczywiście brzmi - nie.

    Jotte

  • 6. Data: 2005-11-01 23:46:36
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Jotte" wystukał taki tekst:
    > W wiadomości news:dk8t2r$jv3$1@inews.gazeta.pl b3lf3r

    > On nie pisał, że ma na tym laptopie zainstalowaną jakąś wersję SO

    pisał, że ma kopie tego systemu
    ja zrozumiałem, że ma ją na dysku

    > Windows, tylko pytał czy przemieszczając się z tym laptopem zawsze
    > musi mieć przy sobie licencję na ten system. Odpowiedź oczywiście
    > brzmi - nie.

    wiem o co pytał :-) jak myślisz, czy *ds* ma windowsa w kompie?
    a jeśli nie, to wytłumacz szybko, dlaczego napisał pierwszego posta :-P
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 7. Data: 2005-11-02 00:01:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk8v7l$pke$1@inews.gazeta.pl b3lf3r
    <z...@p...sprzedajacemu> pisze:

    > pisał, że ma kopie tego systemu
    > ja zrozumiałem, że ma ją na dysku
    Gdzie on to napisał? Wskaż.

    > jak myślisz, czy *ds* ma windowsa w kompie?
    > a jeśli nie, to wytłumacz szybko, dlaczego napisał pierwszego posta
    Nieistotne. Zapytał - o co zapytał. Odpowiedź winna odnosić się do pytania,
    a nie do skojarzeń powstałych na jego gruncie.

    Jotte

  • 8. Data: 2005-11-02 00:13:33
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Jotte" wystukał taki tekst:
    > Nieistotne. Zapytał - o co zapytał. Odpowiedź winna odnosić się do
    > pytania, a nie do skojarzeń powstałych na jego gruncie.

    przecież napisał, że zależy mu aby nie byc oskarżonym o posiadanie
    nielegalnej kopii systemu...
    w jaki sposób takie oskarżenie mogłoby powstać, jeśli tego systemu nie ma na
    dysku?
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 9. Data: 2005-11-02 00:29:34
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Jotte" wystukał taki tekst:
    > W wiadomości news:dk90qb$svv$1@inews.gazeta.pl b3lf3r

    > Nic takiego nie napisał.

    przeczytaj *uwaznie* pierwszego posta w wątku, zawierał tylko jedno zdanie
    ;-)

    > Normalnie. Wystarczy np. posiadanie nośnika z nielegalną kopią. To

    nawet jak się ma legalna kopię, moze powstac takie oskarżenie jeśli nie
    udowodni sie posiadania licencji

    > nie musi być związane z posiadaniem komputera ani instalacją tego
    > softu na nim.

    owszem, ale przecież nikt nie będzie nosił kopii legalnego windowsa razem z
    laptopem (na którym jest jedynie linux)

    > Ale on nie o to pytał.

    no właśnie
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 10. Data: 2005-11-02 00:29:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    <z...@p...sprzedajacemu> pisze:

    > przecież napisał, że zależy mu aby nie byc oskarżonym o posiadanie
    > nielegalnej kopii systemu...
    Nic takiego nie napisał.

    > w jaki sposób takie oskarżenie mogłoby powstać, jeśli tego systemu nie
    > ma na dysku?
    Normalnie. Wystarczy np. posiadanie nośnika z nielegalną kopią. To nie musi