  • 1. Data: 2005-11-01 20:34:26
    Temat: Wypowiedzenie umowy na czas nieokreslony przez pracownika
    Od: "em" <m...@b...pl>

    Witam.
    Czy moze ktos mi udzielic porady, w jaki sposob najkorzystniej dla
    pracownika rozwiazac umowe o prace na czas nieokreslony.
    Pracuje ponad 2 lata, mam zalegle 14 dni urlopu, przysluguje mi
    niewykorzystane urlopowe 600 PLN za urlop powyzej 10 dni.

    Od nowego roku pragne podjac nowa prace i zastanawiam sie jaki jest okres
    wypowiedzenia starej umowy - 1 mc, czy 2 mc-e? I jak zrobic, aby w okres
    wypowiedzenia wlaczyc zalegly urlop oraz otrzymac swiadczenie urlopowe.

    Czy znajde w Internecie jakies przejzyste tlumaczenia przepisow, ktore o
    tych kwestiach stanowia?
    Pozdrawiam
    em