  • 1. Data: 2005-11-01 17:42:26
    Temat: Ile kosztuje wynajęcie adwokata?
    Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl>

    Pytanie pilne , jak w tytule.
    chciałabym aby prawnik zapoznał się z aktami i był na sali sądowej -
    występował w imieniu oskarżonej. Ile to może kosztować/

    pozdr tygr.

  • 2. Data: 2005-11-01 17:50:50
    Temat: Re: Ile kosztuje wynajęcie adwokata?
    Od: "yungle" <m...@o...pl>

    > Pytanie pilne , jak w tytule.
    > chciałabym aby prawnik zapoznał się z aktami i był na sali sądowej -
    > występował w imieniu oskarżonej. Ile to może kosztować/

    roznie. czasem to jeszt koszt kilkuset zlotych, czasem kilku tysiecy.zalezy
    od wagi sprawy, "pozycji" adwokata itp.

  • 3. Data: 2005-11-01 18:25:51
    Temat: Odp: Ile kosztuje wynajęcie adwokata?
    Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl>

    > roznie. czasem to jeszt koszt kilkuset zlotych, czasem kilku
    tysiecy.zalezy
    > od wagi sprawy, "pozycji" adwokata itp.

    A jeśli gość wymyślił sobie że poniósł szkody moralne, które oszacował na
    350 tyś zł (wg mnie absurdalnie) to od tej kwoty z księżyca policzy sobie
    adwokat?, czy jakiś inny klucz się stosuje?

    tygr

  • 4. Data: 2005-11-02 09:53:27
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> wrote in message
    > A jeśli gość wymyślił sobie że poniósł szkody moralne, które oszacował na
    > 350 tyś zł (wg mnie absurdalnie) to od tej kwoty z księżyca policzy sobie
    > adwokat?, czy jakiś inny klucz się stosuje?

    czy pytasz ile się płaci adwokatowi czy ile się zwraca stronie "wygranej" za
    "zastępstwo procesowe" (koszty adwokackie?)
    p.
    W,