  • 61. Data: 2004-05-23 08:04:35
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:c8ojp1$2nmf$3@mamut.aster.pl...

    > A co - wstydzisz sie tych sklonnosci? Nie wstydz sie , powiedz wszystkim
    jak
    > to jest.

    To, że jesteś pedałem zostało już dowiedzione. Zresztą sam się do tego
    przyznałeś i upierałeś się , że to nic zdrożnego. Więc nie baw się teraz w
    szczeniackie pyskowanie cioto.

    >Ale na innej grupie - bo tu dyskutujemy o prawie

    Przeczytaj tępy pedałku swój poprzedni post (ten na który zareagowałem). Co
    on ma popierdułko wspólnego z prawem ?

  • 62. Data: 2004-05-23 09:07:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jak
    >

    > To, że jesteś pedałem zostało już dowiedzione. Zresztą sam się do tego
    > przyznałeś

    Taaaaaaaaaaaaaaak? A moze jakis link do posta?
    Chlopcze, lecz sie - moze cie jeszcze uratuja. Masz nie tylko homofobie ale
    i zwidy. Ofiara AIDSa jestes?
    A trollejbusem to pewno czesto jezdzisz?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 63. Data: 2004-05-23 09:07:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości news:c8ok7i$jck$1@news2.ipartners.pl...

    > No fakt, ci to byli ciency - Oluś pewnie by wolał do Gestapo.

    Tak, ale tam trza byloby sie nauczyc niemieckiego a nasz Olo sadzac po
    inteligencji wypowiedzi do tego nie bylby zdolny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 64. Data: 2004-05-23 10:06:35
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Taaaaaaaaaaaaaaak? A moze jakis link do posta?

    Raczej nie oczekuj pojawienia się na grupie kogoś głupszego niż sam jesteś.
    Więc po co twoje głupawe i dziecinne próby manipulacji. Jesteś homosiem i
    kwita. To twój problem i nie narzucaj się innym.

  • 65. Data: 2004-05-23 11:32:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Raczej nie oczekuj pojawienia się na grupie kogoś głupszego niż sam
    jesteś.

    Znalazlem. Ciebie.
    Jak to ktos na prk powiedzial - masz IQ nizsze niz temperatura pokojowa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 66. Data: 2004-05-23 15:10:16
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Jak to ktos na prk powiedzial - masz IQ nizsze niz temperatura pokojowa.

    Może i ktoś tak powiedział. O tobie popierdułko;))

  • 67. Data: 2004-05-23 16:45:10
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Może i ktoś tak powiedział. O tobie popierdułko;))

    No i po co z półgłówkiem dyskutujesz? Niech sam z siebie robi idiotę...

    pdr
    Olo

  • 68. Data: 2004-05-23 17:20:11
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > No i po co z półgłówkiem dyskutujesz? Niech sam z siebie robi idiotę...

    Fakt. Pedalskie główno trzeba spuścić do szamba.
    Więcej nie będę;)

    Pozdr
    Leszek

  • 69. Data: 2004-05-24 06:24:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    odpowiem tu bo tego postu akurat niewidze

    > : Jestes idiotą. Wezwałbym policję i to Ty byś się tłumaczył ,

    ja?
    a to z jakiej paki skoro mam skasowany wazny bilet, zastanow sie

    > a ja bym Ci
    > : wystawił blisko 300 zł mandatu.

    najpier musial bys wiedziec komu

    > A jakby się trafiła konkretna ekipa to
    > : jeszcze bym zeznał ze mnie zbluzgałeś (co pewnie przy takim poziomie
    > : chamstwa miało miejsce) i oni by Ci dopieprzyli grzywne z art 141 KW.

    juz ja to widze ;) wychodzi kanarowe myslenie po podejscie do zycia

    cikaw jestem kompu policja by uwierzyla, smiesznemu pieklacemu sie kanarowi
    czy spokojnemu czlowiekowi ze skasowanym biletem w reku

  • 70. Data: 2004-05-24 09:58:58
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    ej jak odpowiadasz olkowi to nie pisz podemna :)

    P.