  • 51. Data: 2004-05-22 10:20:00
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No dobra. Może i z tym domniemaniem się nieco zagalopowałem. Natomiast
    > nadal MPK jest instytucją. Gdybym to ja sądził, starałbym się na MPK
    > wymusić opracowanie takich procedur, aby wszystkie okoliczności były jasne
    > i sprawdzalne.

    Czyli jakich? Poprosze konkrety.

    > Tego nie wiesz - mogła jechać na innym bilecie, z innego tramwaju (chyba,
    > że u was tak nie można).

    Pewnie ze nie mozna. Poza pewnymi sytuacjami dotyczacymi objazdów i remontow
    nie mozna przesiadac sie na bilecie jednorazowym.

    > Ech, wybacz, ale ja wierzę, że żyją jeszcze ludzie uczciwi...

    Jakies parę promili pewnie tak...

    > Oczywiście - ale ty nie masz dowodu w postaci zapisu z radaru, a policjant
    > ma.

    Heh patrząc w ten sposób nigdy nie mam dowodu :-))
    Tutaj wystarczającym dowodem jest moja obserwacja potwierdzona w druku
    protokołu.

    > Hmm... Nie wiem w sumie. Bo to już bezczelność. ;)

    Tak samo jak kasowanie biletu bo wlasnie kanary wsiadly do pojazdu :-)

    pdr
    Olo

  • 52. Data: 2004-05-22 10:53:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Jakies parę promili pewnie tak...

    Tos ty chyba biedaku w dziecinstwie wypadles z becika na podloge uderzajac
    sie w glówke - skoro masz takie podejscie do swiata. Dobrze, zes nie starszy
    o 20 lat bo pewnie wtedy bylbys ZOMOwcem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 53. Data: 2004-05-22 12:30:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Czyli jakich? Poprosze konkrety.
    :
[...]

    a slyszales o bilecie polgodzuinnym czy calodniowym?

    nie wiem jak dla innych ale dla mnie jestes zwyklym zlodziejem, jak coraz
    wieksza ilosc kontrolerow. Probuja tylko znalezc sposob by okrasc
    czlowieka.
    Poprzez zastraszanie (kontrolujac czworkami - lysi, rzadko kiedy myslacy)
    az po takie walki.

  • 54. Data: 2004-05-22 15:36:56
    Od: Czapi <x...@i...pl>

    Dnia 2004-05-22 14:30, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > Poprzez zastraszanie (kontrolujac czworkami - lysi, rzadko kiedy myslacy)
    > az po takie walki.
    Czep się rzepa, a nie kontrolerów. Ostatnio w Poznaniu kontrole są
    genialne. Wszystko odbywa się w kilka sekund, nikt nie protestuje, kanarzy
    przymykają oko na lekkie przegięcie biletu (powiedzmy 15 minut na 10tce,
    40 na pół godziny itd.)...

    W sumie od kiedy MPK się wkurzyło KONSOL [firma kontrolująca bilety
    wówczas - zatrudniała jakiś mentów i przekrętaczy], kontrole są szybkie,
    sprawne, a nawet jak kanarzy kogoś złapią to zachowują się dość em...
    miło, acz służbowo... ;)

    --
    Po głębszym zastanowieniu Czapi... "który jest jak Bóg". ;)
    [GG: 218698 | Jabber: c...@j...icp.pl | mail w nagłówku ]

  • 55. Data: 2004-05-22 15:50:34
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    ostatnio, a co ty jakis klub prowadzisz?
    To ze Ciebie nikt nie zhcial orznac nie znaczy ze nikogo,
    a moze Ty tez kanar?

    Na marginesie, czy w poznaniu kanar dostaje $ za ilosc zlapanych czy ilosc
    przepracowanych
    godzin?

    P.

  • 56. Data: 2004-05-22 18:24:32
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Dobrze, zes nie starszy o 20 lat bo pewnie wtedy bylbys ZOMOwcem.

    I tak mniejszy wstyd niż być pedałem;)

    Leszek

  • 57. Data: 2004-05-22 19:22:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dobrze, zes nie starszy
    > o 20 lat bo pewnie wtedy bylbys ZOMOwcem.

    Zawsze zalowalem ze nie bylo mi dane pracowac w tej formacji.

    pdr
    Olo

  • 58. Data: 2004-05-22 22:18:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Zawsze zalowalem ze nie bylo mi dane pracowac w tej formacji.

    Ciesz sie, ze nie urodziles sie 60 lat wczesniej. Mialbys szanse byc
    granatowym policjantem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 59. Data: 2004-05-22 22:20:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I tak mniejszy wstyd niż być pedałem

    A co - wstydzisz sie tych sklonnosci? Nie wstydz sie , powiedz wszystkim jak
    to jest.
    Ale na innej grupie - bo tu dyskutujemy o prawie a nie twoich potrzebach
    analnych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 60. Data: 2004-05-22 22:29:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Ciesz sie, ze nie urodziles sie 60 lat wczesniej. Mialbys szanse byc
    > granatowym policjantem.

    No fakt, ci to byli ciency - Oluś pewnie by wolał do Gestapo.