  • 1. Data: 2004-05-19 22:44:58
    Temat: odszkodowani
    Od: "Ania Markiewicz" <a...@g...pl>

    Witam

    Kilka tygodni temu w wyniku wypadku samochodowego zginął mój mąż,
    a ja jestem wyłączona z pracy na kilka miesięcy.
    Wypadek był nie z naszej winy. Czy w takim przypadku przysługuje mi
    odszkodowanie za jego śmierć z OC sprawcy, czy tylko za moje szkody
    na zdrowiu ?
    W pierwszych rozmowach WARTA, w której OC miał sprawca powiedziała, że
    nie przysługuje mi, ani grosz , ponieważ oboje pracowaliśmy i zarabialiśmy
    dość dobrze jak na polskie warunki, a nie mieliśmy jeszcze dzieci.
    Tymczasem kilka miesięcy temu kupiliśmy dom na który oboje braliśmy
    kredyt w sumie na 200.000 pln i w tej chwili nie będzie mnie raczej stać
    na jego spłatę
    Proszę, aby ktokolwiek kto miał styczność z podobna sytuacją lub zna się
    na polskim prawie coś podpowie tzn. czy i w jakiej wysokości mogę się
    starać o odszkodowanie za jego śmierć i za moją utratę zdrowia.

    z góry dziękuje
    Anna