  • 1. Data: 2008-05-15 20:02:30
    Temat: niezatrzymanie sie do kontroli SM - ciag dalszy
    Od: "Maniek " <m...@g...pl>

    Pierwsza czesc mojej historii tutaj:
    http://tinyurl.com/3pfjgq

    W skrocie - nie zatrzymalem sie do kontroli strazy miejskiej, na zakazie
    ruchu, ktory mnie nie dotyczyl, gdyz mialem identyfikator strefy.

    Ale teraz lepsze.
    Moj OJCIEC (wspolwlasciciel) dostal dzis takie pismo:
    http://img517.imageshack.us/my.php?image=wezwaniedr7
    .jpg

    Czy oni sobie robia za przeproszeniem jaja?
    Owszem - teraz przypominam sobie, ze skrecilem na zakazie (czy maja w takim
    przypadku prawo zatrzymac? - wedlug mojej wiedzy nie mogą). Pasy mialem
    zapiete - to co pisza w wezwaniu to zart i kpina. Znak B-1? Nie dotyczyl
    mnie, gdyz mialem identyfikator. Wyraznie pod znakiem bylo napisane, ze znak
    nie dotyczy abonentow z identyfikatorem. Czy myslicie, ze warto sie udac do
    jakiegos prawnika po porade? Oni chyba mysla, ze sa jakimis straznikami
    teksasu, ktos sie musi tym zajac.

    Poza tym to chyba jakas parodia - ojciec byl w tym dniu w pracy, w dniu
    wezwania tez nie bedzie sie przeciez stawial w SM - on mieszka jakies 150km
    od Krakowa. Co zrobic? Chyba pojde tam sam wczesniej i wszystko wyjasnie.
    Tylko co powiedziec, zeby sobie nie zaszkodzic? Czy slowo SM przeciwko mnie w
    sadzie np. w sprawie tych niezapietych pasow albo znaku zakazu skretu bedzie
    znaczylo wiecej? Nie chce robic ojcu zadnych problemow, nie chce zeby musial
    dojezdzac na wezwanie jakiegos kraweznika z SM i wole sie przyznac...

    Moze ktos wie gdzie moge uzyskac jakas porade prawna w Krakowie?

  • 2. Data: 2008-05-15 20:47:42
    Temat: Re: niezatrzymanie sie do kontroli SM - ciag dalszy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maniek wrote:
> [...]
    > dojezdzac na wezwanie jakiegos kraweznika z SM i wole sie przyznac...
    >
    > Moze ktos wie gdzie moge uzyskac jakas porade prawna w Krakowie?

    No i mówiłem, że cię udupią.

  • 3. Data: 2008-05-15 20:55:50
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > No i mówiłem, że cię udupią.

    Na razie tam żadnego udupienia nie ma :>

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2008-05-15 20:59:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > Na razie tam ?adnego udupienia nie ma :>

    Jest
    Niezapięte pasy.

  • 5. Data: 2008-05-15 21:04:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > Jest
    > Niezapięte pasy.

    Winy nie trzeba udowadniać.

    6008

  • 6. Data: 2008-05-15 21:49:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote

    Popełniłeś takie wykroczenie, więc mogą je ścigać, nawet gdyby nie mogli Cię
    zatrzymać. Ścigać niejako przy okazji.

  • 7. Data: 2008-05-16 07:08:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Niezapięte pasy.

    IMO W przeciwieństwie do innych zarzutów jakie dostał, ten akurat najłatwiej
    obalić. Ciężko być pewnym na 100% czy ktoś ma pasy czy nie oglądając jedynie
    pojazd w ruchu, choć jeśli odległość i prędkość była mała jest to możliwe.

  • 8. Data: 2008-05-16 08:47:33
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 16 Maj, 09:08, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > pojazd w ruchu, choć jeśli odległość i prędkość była mała jest to możliwe.

    Mie kiedys policjant wmawial przy kontroli ze mialem niezapiete pasy i
    on to doskonale widzial. Najlepsze jest to ze nigdy nie jezdze bez
    zapietych pasow i wtedy tez mialem je zapiete. Na szczescie dalo sie
    go przekonac :D

  • 9. Data: 2008-05-16 08:47:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Winy nie trzeba udowadniać.

    no właśnie

    tylko własną niewinność.

  • 10. Data: 2008-05-16 08:48:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:

    > IMO W przeciwienstwie do innych zarzutów jakie dosta?, ten akurat naj?atwiej
    > obaliae. Cie?ko byae pewnym na 100% czy kto? ma pasy czy nie ogl?daj?c jedynie
    > pojazd w ruchu, choae je?li odleg?o?ae i predko?ae by?a ma?a jest to mo?liwe.

    i co z tego.
    w sądzie dwóch strażników zezna, że nie miał pasów, a sędzia przyklepie.
    I co mu zrobisz?