  • 1. Data: 2003-05-13 11:59:38
    Temat: nietypowe pytanie
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

    witam

    pytanie jest chyba dosc nietypowe ale ktos sie bedzie moze orientowal

    podpisalem umowe z gosciem i teraz on sie tego wypiera. co jest dziwne
    grafolog twierdzi ze on umowy nie podpisal.jaka jest szansa ze po ok 5
    miesiacach beda odciski palcow.umowa byla przechowywana w teczce

  • 2. Data: 2003-05-13 15:36:40
    Temat: Re: nietypowe pytanie
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

> [...]
    > dziwne grafolog twierdzi ze on umowy nie podpisal.jaka jest
    > szansa ze po ok 5 miesiacach beda odciski palcow.umowa byla

    A jakie to ma znaczenie? Co do sprawy wniosą ewentualne odciski
    palców na papierze, na którym spisano umowę?

    Jeśli facet jej rzeczywiście nie podpisał, to moim zdaniem jesteś
    w kropce...

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 3. Data: 2003-05-13 15:42:53
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

> [...]
    > palców na papierze, na którym spisano umowę?
    >
    > Jeśli facet jej rzeczywiście nie podpisał, to moim zdaniem jesteś

    jakby sie tam znalazly to okazalo by sie ze jednak mial cos wspolnego z to
    sprawa ze mial ja w reku twierdzi ze jej nie widzal. nikt inny nie mial z
    nia stycznosci po podpisaniu lezala u mnie w domu.

  • 4. Data: 2003-05-13 17:20:39
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > jakby sie tam znalazly to okazalo by sie ze jednak mial cos wspolnego
    > z to sprawa ze mial ja w reku twierdzi ze jej nie widzal. nikt inny
    > nie mial z nia stycznosci po podpisaniu lezala u mnie w domu.

    Wg mnie to ciężka sprawa - to, że nawet miał ją w ręku przy ekspertyzie
    grafologa, że jej nie podpisał, niczego nie załatwia. Już na chłopski
    rozum nawet: facet zobaczył dokument, przeczytał (więc miał go w ręku
    prawdopodobnie), ale zrezygnował z podpisania.

    Maciek

  • 5. Data: 2003-05-13 18:12:04
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

> [...]
    > rozum nawet: facet zobaczył dokument, przeczytał (więc miał go w ręku
    > prawdopodobnie), ale zrezygnował z podpisania.

    pewnie masz racjie chodzi o to ze to on mi przedstawil oferte zakceptowalem
    ja podpisalismy umowe najpierw nie chcial dac mi kopii wkoncu zrobil
    to.terza twierdzi ze nic nigdy ze mna nie podpisal ze mnie niezna i ze nigdy
    mnie na oczy nie widzal wiec skad jego odciski na umowie

  • 6. Data: 2003-05-13 19:05:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Odciski palców na umowie byłyby dowodem, że miał ten dokument w ręku. Ale,
    skoro dokument był u grafologa to będzie tam sporo odcisków palców.
    Odnalezienie właściwych może być trudne.

    Ale, czy nie uda się dowieść zawarcia tej umowy w inny sposób? Świadkowie.
    Może wykonałeś już swoją część zobowiązania, więc to będzie dwód tego, że
    jakaś umowa Was wiązała jednak.

  • 7. Data: 2003-05-13 21:12:17
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

> [...]
    nigdy
    > mnie na oczy nie widzal wiec skad jego odciski na umowie

    jaka wage dla tej sprawy moga miec odciski palcow