  • 1. Data: 2003-05-13 11:00:31
    Temat: Niepełnosprawni a prawo pracy
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl>

    Witam.
    Kolega mojej koleżanki to osoba niepełnosprawna, nie chodzi, jeździ na wózku
    inwalidzkim i będzie pracował jako informatyk.
    Dawno, dawno temu (jakieś 6-7 lat temu) w firmie, w której pracowałam, po
    przyjęciu takiej osoby na umowę o pracę na czas nieokreślony firma
    otrzymywała zwrot części wynagrodzenia takiej osoby przez jakiś czas (coś
    około roku chyba).w ramach refundowania miejsc pracy dla inwalidów /
    niepelnosprawnych.
    Czy takie przepisy jeszcze istnieją, a jeśli tak, to czy reguluje to kodeks
    pracy (nie znalazłam), czy osobna ustawa bądź rozporządzenie?

    Próbowałam wrzucic tego posta na pl.praca.dyskusje, niestety, po krótkim
    pobycie zniknął - być może administrator uznał, że to ntg, ale
    przecież_dotyczy_prawa_pracy.

    "Just one year of love
    is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

  • 2. Data: 2003-05-13 15:39:50
    Temat: Re: Niepełnosprawni a prawo pracy
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    http://www.pfron.org.pl/3.html

    > Próbowałam wrzucic tego posta na pl.praca.dyskusje, niestety, po
    > krótkim pobycie zniknął - być może administrator uznał, że to ntg,
    > ale przecież_dotyczy_prawa_pracy.

    Grupa pl.praca.dyskusje nie ma moderatora, więc na pewno nie z jego
    powodu zniknął Twój post.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 3. Data: 2003-05-13 15:48:41
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl>

    Dziękuję