  • 11. Data: 2003-10-27 21:07:19
    Temat: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Chodziło mi o procedurę reklamacyjną - termin, konieczność posiadania
    > protokołu (skąd w ogóle wiesz, że to jest protokół?).

    A co to jest?

    > Po co wprowadzasz
    > w błąd?

    Przepraszam, synku, kim Ty wlasciwie jestes ze posiadasz tak nieograniczona
    i niezmacona wiedze w temacie Prawa przewozowego i kontroli biletow? Idz
    moze lepiej pograj w cos, o ile juz lekcje odrobiles...

    pdr
    Olo

  • 12. Data: 2003-10-27 21:08:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W takim razie po co w ogóle kontrolerzy chcą aby podpisywać te kwity ?

    Bo dzięki temu podpisowi dostajesz od kontrolera kopie protokolu co daje Ci
    wiele ulatwien - mozesz wplacic tansza kwote w terminie tygodnia, wiesz co,
    kto i kiedy na Ciebie napisal, mozesz wniesc odwolanie itd.

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2003-10-27 21:28:34
    Od: kam <X...@X...plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Przepraszam, synku, kim Ty wlasciwie jestes ze posiadasz tak nieograniczona
    > i niezmacona wiedze w temacie Prawa przewozowego i kontroli biletow? Idz
    > moze lepiej pograj w cos, o ile juz lekcje odrobiles...

    To całość odpowiedzi?

    KG

  • 14. Data: 2003-10-28 07:51:14
    Od: "Daniel" <m...@N...gazeta.pl>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Bo dzięki temu podpisowi dostajesz od kontrolera kopie protokolu co daje Ci
    > wiele ulatwien - mozesz wplacic tansza kwote w terminie tygodnia, wiesz co,
    > kto i kiedy na Ciebie napisal, mozesz wniesc odwolanie itd.
    A tak naprawde to jest przyznanie sie do winy, bo kwitek i tak ci wrecza
    (mozesz odmowic przyjecia ale to nie wiele zmieni), a pozniejsze jakies proby
    reklamowania pan/pani w okienku/biurze do ktorego sie zglosisz zbywac bedzie
    haslem przeciez pan podpisal to sie zgodzil na kare :)). To prawda ze na ten
    kwitek mozesz mniej zaplacic w ciagu 7 dni ale tak jak napisalem wczesniej
    nawet jak sie nie podpisze to i tak wrecza kwit.

  • 15. Data: 2003-10-28 10:59:44
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    bedzie
    > haslem przeciez pan podpisal to sie zgodzil na kare :)).

    A tu akurat sie mijasz nieco z prawdą - pasażer podpisując wezwanie kwituje
    jedynie jego odbiór i nie ma to nic wspólnego z uznaniem kary czy też
    przyznaniem się do winy.

    > To prawda ze na ten
    > kwitek mozesz mniej zaplacic w ciagu 7 dni ale tak jak napisalem wczesniej
    > nawet jak sie nie podpisze to i tak wrecza kwit.

    I tu równiez - nic nie dostaniesz jeśli się nie podpiszesz. Dostaniesz
    jedynie pocztą ponaglenie w normalnym trybie, jak każdy inny.

    pdr
    Olo

  • 16. Data: 2003-10-28 11:00:43
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To całość odpowiedzi?

    Nie, 1/3, pozostałą część dopiszę za tydzien.....ehhhh szkoda gadać, EOT.

    pdr
    Olo

  • 17. Data: 2003-10-28 12:49:10
    Od: w...@p...onet.pl

    > A tu akurat sie mijasz nieco z prawdą - pasażer podpisując wezwanie kwituje
    > jedynie jego odbiór i nie ma to nic wspólnego z uznaniem kary czy też
    > przyznaniem się do winy.

    A kto się kogo pyta czy uznaje on karę czy nie. Nie ma to żadnego znaczenia.
    Wina tutaj też nie bardzo. Kara (opłata dodatkowa) wiąże się z brakiem opłaty
    za przejazd, a nie z winą pasażera.

    Paweł

  • 18. Data: 2003-10-28 15:01:38
    Od: khozy <k...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-27 19:19, w wiadomości od taoo przeczytałem:

    > witam...
    > dostalem dzis mandat w kolejce skm - lecz nie podpisalem, go (niestety
    > podalem swoje dane)

    no właśnie, a co by było gdyby kolega podał nie swoje dane, tylko
    prawdziwe dane innej osoby ?
    Nie podpisał wezwania do uiszczenia oplaty dodatkowej itd ?

    i załóżmy, że podał się za Pana Panie Olku ?
    czy taka sytuacja jest możliwa ? (spisanie kogoś bez dokumentów)
    i co by Pan zrobił ?

    --
    khozy
    "jestem palcem w twoim gardle,

  • 19. Data: 2003-10-28 15:25:48
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

    > Problem byl na tej grupie walkowany kilkanascie jesli nie kilkadziesiat
    > razy, zatem raz jeszcze:

    owszem byl lecz zawsze starales sie go naginac do swoich racji

    > 1) nie mandat, tylko wezwanie do uiszczenia oplaty dodatkowej
    tosie zgodzez
    > 2) jest jak najbardziej wazny
    > 3) odwolac sie mozesz w ciagu 7 dni, ale
    > a) brak podpisu nie jest zadna okolicznoscia
    o z tym byla dyskusja i dosyc sporo uwazalo ze jest wazna okolicznoscia bo
    dane mogly byc wziete z kosmosu ( jako przyklad byl ze majc te dane "lapia"
    regularnie co 2 miesiace ) choc dana osoba mogla byc chociaz na Syberii> I
    drugi ze moge przyjsc do Ciebie do domu z niepodpisana umowa i tweierdzic ze
    masz mi zaplacic jakas kwote pieniedzy.

    > b) podstawa do wniesienia odwolania jest posiadanie kopii protokolu,
    ktorej dana osoba nie posiada bo jej tam nie bylo

    > ktorej jak sadze nie posiadasz
    > 4) bilety sa od tego zeby je kasowac
    a mpk od tego aby je sprzedawac wzedzie i zawsze

    leon

  • 20. Data: 2003-10-28 17:34:37
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > b) podstawa do wniesienia odwolania jest posiadanie kopii protokolu,
    > ktorej jak sadze nie posiadasz

    To nie papier wartosciowy, jego nieposiadanie nie niweczy uprawnien ktore
    przysluguja pasazerowi tj prawa do odwolania w tym przypadku
    To ze nie bylo podpisu nie ratuje faceta, choc troche oczywiscie utrudnia
    postepowanie.

    Cezar