    From: " " <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Date: Tue, 28 Oct 2003 15:25:48 +0000 (UTC)

    > Problem byl na tej grupie walkowany kilkanascie jesli nie kilkadziesiat
    > razy, zatem raz jeszcze:

    owszem byl lecz zawsze starales sie go naginac do swoich racji

    > 1) nie mandat, tylko wezwanie do uiszczenia oplaty dodatkowej
    tosie zgodzez
    > 2) jest jak najbardziej wazny
    > 3) odwolac sie mozesz w ciagu 7 dni, ale
    > a) brak podpisu nie jest zadna okolicznoscia
    o z tym byla dyskusja i dosyc sporo uwazalo ze jest wazna okolicznoscia bo
    dane mogly byc wziete z kosmosu ( jako przyklad byl ze majc te dane "lapia"
    regularnie co 2 miesiace ) choc dana osoba mogla byc chociaz na Syberii> I
    drugi ze moge przyjsc do Ciebie do domu z niepodpisana umowa i tweierdzic ze
    masz mi zaplacic jakas kwote pieniedzy.

    > b) podstawa do wniesienia odwolania jest posiadanie kopii protokolu,
    ktorej dana osoba nie posiada bo jej tam nie bylo

    > ktorej jak sadze nie posiadasz
    > 4) bilety sa od tego zeby je kasowac
    a mpk od tego aby je sprzedawac wzedzie i zawsze

    leon