  • 1. Data: 2003-10-27 19:44:31
    Temat: jejku nikt nie wie?
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Witam.Pisałem pare miejsc wyżej.

    Mam parę pytań do znawców prawa pracy.
    1.jeśli zmienił mi się pracodawca na mocy art. 23'(jeden) kp. no i
    oczywiście wylał mnie odrazu z roboty , nie wręczył mi nowej karty służb i
    obowiązków ani nie zapoznał mnie z nowym regulaminem pracy( w nowej firmie)
    to może powoływać się na poprzedni regulamin pracy ( starej firmy) i na
    poprzednią kartę służb i obowiązków ?
    2. jeśli złożyłem pozew do sadu pracy i dostałem odpowiedz na pozew gdzie
    wnoszone jest oddalenie powództwa w całości jest moim obowiązkiem ( jaki
    termin) odpowiedzieć na ,, odpowiedz na pozew,,
    3. jeśli wniosłem o powołanie świadków to dlaczego niedostali jeszcze
    powiadomienia o terminie rozprawy?

    uf pozdrawiam.

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2003-10-27 21:15:37
    Temat: Re: jejku nikt nie wie?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    firmie)
    > to może powoływać się na poprzedni regulamin pracy ( starej firmy) i na

    Nowy pracodawca wstępuje jako strona do tego stosunku pracy, a więć
    wszystko, co się tyczyło starego pozostaje w mocy - warunki pracy , płacy
    itp. Jeżeli to, co nazywasz "kartą służb i obowiązków" zaliczymy do treści
    stosunku pracy, to na pewno możesz. Nie musiał ci z tego samego powodu nic
    wręcząc - z Twojego punktu widzenia tak jakby się nic nie zmieniło. Byłeś
    zatrudniony na umowę o pracę?

    > 2. jeśli złożyłem pozew do sadu pracy i dostałem odpowiedz na pozew gdzie
    > wnoszone jest oddalenie powództwa w całości jest moim obowiązkiem ( jaki
    > termin) odpowiedzieć na ,, odpowiedz na pozew,,

    Nie. Ale jak chcesz, to możesz.

    > 3. jeśli wniosłem o powołanie świadków to dlaczego niedostali jeszcze
    > powiadomienia o terminie rozprawy?

    A skąd możemy wiedzieć? Sąd nie wysłał, poczta zgubiła... Who knows?
    Prawnicy to nie jasnowidze ;-)

    Depi.