  • 1. Data: 2003-07-01 07:51:36
    Temat: nielegalne wysypisko-pytanie
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Mam nadzieje, ze nie przeszkadzam w wakacyjnym odpoczynku, ale mam do Was
    prosbe.
    Mieszkam dosyc niedaleko wysypiska smieci, ktore jest strasznie uciazliwe
    miedzy innymi dlatego, ze zostaje regularne podpalane. Chcialbym w zwiazku z
    tym skierowac do gminy pismo ostrzegająco - informujące.
    Wydaje mi sie, ze wysypisko jest nielegalne, ale nie jestem co do tego
    pewien. Przedewszystkim nie jest strzeżone (jedyne oddzielone plotem) co
    powoduje ze poszukiwacze 'smietniskowych skarbow' bez problemu moga na nie
    wejsc a pozniej cos podpalic, smieci nie sa w jakikolwiek
    sposob dzielone, przysypywane ziemią. Czeste podpalania powoduje emisje
    gazow a to pewnie tez jest ograniczone jakims rozporzadzeniem.
    Powiedzcie mi tez prosze do kogo w razie braku odzewu na takie pismo moglbym
    skierowac skarge.

    Szukam odpowiednich Ustaw / Rozporzadzen które normuja tego
    typu sprawy.

    Pozdrawiam Mar vel Smerf
    f...@w...poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-07-01 09:23:23
    Temat: Re: nielegalne wysypisko-pytanie
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moglbym
    > skierowac skarge.
    >
    > Szukam odpowiednich Ustaw / Rozporzadzen które normuja tego

    Do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska.

    Z.K.