  • 1. Data: 2003-07-01 10:04:53
    Temat: szukam taniego notariusza !!!!
    Od: "Pink" <p...@w...pl>

    Witam
    Niedługo bede podpisywał umowe notarialną na kupno mieszkanka od developera.
    Wartosc mieszkania 230 tys - Warszawa. Polećcie tanich notariuszy lub tani
    notariusze odezwijcie sie i przedstawcie ofertę !.

    Pozdrawiam
    Pink
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2003-07-01 10:38:04
    Temat: Re: szukam taniego notariusza !!!!
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    > "tani notariusze"

    A sa tacy ? :P

  • 3. Data: 2003-07-01 10:47:11
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Wartosc mieszkania 230 tys - Warszawa. Polećcie tanich notariuszy lub tani
    > notariusze odezwijcie sie i przedstawcie ofertę !.

    A to nie jest tak, ze sa stawki rzedowe ?

    Fantom

  • 4. Data: 2003-07-01 10:49:11
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    Okreslone sa stawki maksymalne a inna sprawa jest fakt ze kazdy notariusz
    jedzie na nich....

  • 5. Data: 2003-07-01 10:54:51
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    znam taniego ale we wrocku ....

  • 6. Data: 2003-07-01 11:04:36
    Od: "Pink" <p...@w...pl>

    Użytkownik "exxon" <j...@f...id.pl> napisał w wiadomości
    > znam taniego ale we wrocku ....

    moze bywa w Wa-wie.....

  • 7. Data: 2003-07-01 11:53:20
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    raczej nie ....

  • 9. Data: 2003-07-02 11:25:05
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Pink" <p...@w...pl> napisał

    >Polećcie tanich notariuszy

    To już nawet na mojej polonistyce celem zilustrowania odpowiednim przykładem
    figury zwanej oksymoronem zamiast klasycznego "żywego trupa" przywołuje się
    "taniego notariusza".
    Pozdrawiam,
    T.Ś.

  • 8. Data: 2003-07-02 11:25:05