  • 1. Data: 2003-07-01 04:56:49
    Temat: Zgubiona gwarancja - co dalej ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Kupielm w hurtowni komputerowej 2 miesiace temu monitor. Teraz cos w nm
    wysiadlo, a ja nie moge znalezc gwarancji :( Mowia, ze byla, ja nie
    pamietam, ale zalozmy, ze byla i ja zgubilem. Co teraz moge zrobic ? Nie mam
    jakiejs rekojmi czy cos ?

    Fantom
    ps. Serwis gwarancyjny wykonuje inna firma niz ta ktora sprzedaje

  • 2. Data: 2003-07-01 05:06:39
    Temat: Re: Zgubiona gwarancja - co dalej ?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bdr4b3$snu$1@nemesis.news.tpi.pl>, Fantom wrote:
> [...]
    > wysiadlo, a ja nie moge znalezc gwarancji :( Mowia, ze byla, ja nie
    > pamietam, ale zalozmy, ze byla i ja zgubilem. Co teraz moge zrobic ? Nie mam

    Jest. Nazywa się to to (co masz zrobić) reklamacja z tytułu "niezgodności
    z umową". Reguluje ją ta ustawa:

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm

    Czytnij sobie, a jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-07-01 07:36:48
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Jest. Nazywa się to to (co masz zrobić) reklamacja z tytułu "niezgodności
    > z umową". Reguluje ją ta ustawa:
    >
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm
    >
    > Czytnij sobie, a jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.

    Zaczalem czytac ale to chyba nie dotyczy mnie. To byl zakup w hurtowni
    komputerowej, nie na osobe fizyczna a na firme.

    Fantom