  • 1. Data: 2003-07-01 06:37:11
    Temat: czy to 'sprzez na raty'
    Od: "Muzzy" <muzzy_co#NOSPAM#@interia.pl>

    Czy oplate aktywacyjna za dostep do internetu przez telewizje kablowa
    rozlozona na 3 raty mozna nazwac sprzedaza na raty?

    wedlug kodeksu cywilnego:
    "sprzedaza na raty jest dokonana w zakresie dzialalnosci przedsiebiorstwa
    sprzedaz rzeczy ruchomej osobie fizycznej za cene platna w okreslonych
    ratach, jezeli wedlug umowy rzecz ma byc kupujacemu wydana przed calkowitym
    zaplaceniem ceny. "

    jak mam rozumiec tutaj wyrazenie 'rzecz ruchoma'? Czy odnosi sie to do mojej
    sytuacji?

    dzieki i pozdrawiam

    Muzzy

  • 2. Data: 2003-07-01 06:38:37
    Temat: Re: czy to 'sprzez na raty'
    Od: "Muzzy" <muzzy_co#NOSPAM#@interia.pl>

    "Muzzy" <muzzy_co#NOSPAM#@interia.pl> wrote in message

    przepraszam za literowke w temacie, chodzi oczywiscie o 'sprzedaz'

  • 3. Data: 2003-07-01 10:24:01
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    lepiej poczekać,
    aż za friko będą podłączać

  • 4. Data: 2003-07-01 10:40:13
    Od: "Muzzy" <muzzy_co#NOSPAM#@interia.pl>

    "Galileon" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > lepiej poczekać,
    > aż za friko będą podłączać

    lepiej nie zasmiecac USNETU jak sie nie ma nic do powiedzenia

    M.