  • 1. Data: 2003-07-01 06:41:37
    Temat: male pytanie...
    Od: "JS" <m...@g...pl>

    Witam.
    Nakazem sadu grodzkiego zostalem zobligowany do wplaty pewnej kwoty na jakas
    organizacje charytatywna za uchylanie sie od sluzby wojskowej.
    Czy taka wplate moge pozniej jakos odliczyc od podatku?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-01 06:56:25
    Temat: Re: male pytanie...
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    JS wrote:
> [...]

    Dobre ! :D
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-01 11:20:39
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > organizacje charytatywna za uchylanie sie od sluzby wojskowej.
    > Czy taka wplate moge pozniej jakos odliczyc od podatku?

    Tak na marginesie uwazaj gdzie wplacisz bo sa tez oszusci ktorzy kase
    zbijaaj dla siebie.

    Keruj

  • 4. Data: 2003-07-01 17:28:54
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Tue, 1 Jul 2003 08:41:37 +0200, "JS" <m...@g...pl> wrote:

    >Nakazem sadu grodzkiego zostalem zobligowany do wplaty pewnej kwoty na jakas
    >organizacje charytatywna za uchylanie sie od sluzby wojskowej.

    A jak to przeprowadziłeś, że wlepili ci "mandat" zamiast paki, bo też
    chętnie pouchylał ?

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 5. Data: 2003-07-01 20:36:46
    Od: "News" <h...@i...pl>

    To jest rewelacyjne :-) !!!! Dzięki tej wiadomości mam świetny humor...