  • 31. Data: 2006-12-06 22:36:51
    Temat: Re: nazwa firmy u osoby fizycznej
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    > Jak to mawiał Szwejk - rzucanie gównami nie załatwia wszystkiego.
    - ale zalatwia tyle, ze moze barany ktorych wiedza opiera sie o zaslyszane
    stwierdzenia u innych baranow, nastepnym razem moze sie zastanowia zanim
    wprowadza kogos w blad .

    > Przeczytaj jeszcze raz pierwszego posta. Czy tylko o fakturach była tam
    > mowa?

    owszem, byla. cytuje:
    "....chodzi mi o faktury i pieczątke firmowa".

    pozdr
    Mac

  • 32. Data: 2006-12-06 22:44:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@N...ceti.pl> napisal(a):

    > Nie, ma byc dokładna nazwa firmy, taka jaką zarejestrowałes.

    Na pieczątce firmowej musi być tylko REGON. Jeśli już ktoś koniecznie
    pieczątkę posiadać musi. Poza tym może sobie tam napisać nawet "mam
    cię w dupie" i też będzie dobrze. A już nazwa firmy może być w
    dowolnej formie. Jeśli chce się pieczątki używać do czegoś
    konkretnego, to lepiej napisać pełną nazwę, żeby potem np podając za
    jej pomocą dane do faktury nie było nieporozumień.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 33. Data: 2006-12-06 22:48:05
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    dziewczyna potrzebuje sie dowiedziec jakiej pieczatki moze uzywac - a w
    szczegolnosci (moim zdaniem) czy moze uzawac sie w kosztach faktura bez
    nazwisk kupujacego. Nie obchodzi jej twoj nic niewarty pseudoprawniczy
    belkot typu :

    "Nie ma czegoś takiego jak nazwa firmy"

    Chcesz sie popisywac liznieciem kodeksu, to wejdz na stolek i bryluj przed
    lustrem a normalnym ludziom nie zawracaj glowy.

    Mac

  • 34. Data: 2006-12-06 23:13:06
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    moze przyklad :

    Takie firmy jak Orange maja setki agentow - osoby fizyczne prowadzace
    dzialalnosc gospodarcza - ktore maja odgornie narzucona przez PTK Centertel
    wyglad pieczatki
    Na prozno szukac na gwarancji badz fakturze nazwiska wlasciciela firmy
    - jest tylko np. "TELKOMP-Partner Orange".

    A wiecie dlaczego ???

    BO TAK WOLNO !!!!

    Mac

  • 35. Data: 2006-12-06 23:41:29
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "McGyver" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na prozno szukac na gwarancji badz fakturze nazwiska wlasciciela firmy
    > - jest tylko np. "TELKOMP-Partner Orange".

    Zrozum człowieku, że my tu nie dyskutujemy o tym, co wolno mieć na pieczątce
    agentowi PKT Centertel.
    Poczytaj co jest w Polsce źródłem prawa, które mówi DOKŁADNIE co ma być na
    fakturze (między innymi osoby fizycznej prowadzącej działaność gospodarczą)
    i nie ośmieszaj się radami zasłyszanymi od pani Gieni z magla.
    Nałóż też kiedyś okulary i przeczytaj dokładnie tą fakturę od
    "TELKOMP-Partner Orange" a jak dalej nic nie bedziesz wiedział, to doczytaj
    jeszcze czym się róznią osoby fizyczne od osób prawnych.

    --
    vertret

  • 36. Data: 2006-12-07 09:22:12
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Bo podała dopisek ;-) Dopisek być może, jako dodatek do firmy.

    Ale nie chodzi o dopisek do nazwy, ale osobne pole Nazwa skrócona.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 37. Data: 2006-12-07 10:29:31
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 gru o godzinie 14:52, na pl.soc.prawo, m...@g...com
    napisał(a):

    > Zakładałem że chodzi o rejestrację w EDG, którą to prowadzi
    > burmistrz/prezydent/wójt miasta/gminy.

    > Ale ja mówię o sytuacji gdzie w EDG jest inny nip niż jest w
    > rzeczywistości.

    Ale Ty nie wiesz o czym wogóle piszesz!!!
    Wskaż miejsce na wpisie do EDG gdzie umieszczony jest numer NIP -a prześle
    Ci skrzynkę Dżony Łokera :D
    NIE MA MIEJSCA i NIE WPISUEJ SIĘ NR NIP
    Z numerów umieszczony jest tylko PESEL !!!!

    BTW - wyobraż sobie że rejestruje wpis doEDG osoba nie posiadająca jeszcze
    nadanego nr NIP ... co wtedy by było w UM/UG ??? Nie doknonano by wpisu do
    ewidencji bo nie wpisałby wszystkich danych :DD

    > Nie o tym że dostajesz od US inny nip niż masz, bo jedynym
    > źródłem NIPu jest właśnie US - i w takiej sytuacji rzeczywiście nie można
    > mówić o błędnym NIPie.

    Cieszę się że to sobie wyjaśniliśmy ;)

    --
    Herbi
    07-12-2006 11:29:29

  • 38. Data: 2006-12-07 10:59:14
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    napisał(a):

> [...]

    Ci skrzynkę Dżony Łokera :D
    NIE MA MIEJSCA i NIE WPISUEJ SIĘ NR NIP
    Z numerów umieszczony jest tylko PESEL !!!!
    No i PKD oczywiście :))

  • 39. Data: 2006-12-07 11:12:35
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "McGyver" napisał
    > Chcesz sie popisywac liznieciem kodeksu, to wejdz na stolek i bryluj przed
    > lustrem a normalnym ludziom nie zawracaj glowy.

    Żeby siebie widzieć w lustrze muszę przykucnąć, a nie stawać na stołek.
    Jeżeli jej to nie obchodzi to niech nie czyta. Jeżeli Tobie się to nie
    podoba też nikt Cię do czytania nie zmusza, skoro jednak zainteresowałeś się
    tym "bełkotem" to należy wykazać odrobinę pokory i nie pisać głupich tekstów
    o normalnych ludziach, ja za "normalnego, zwyczajnego, prostego" się nie
    uważam.

    --
    PAVEL

  • 40. Data: 2006-12-07 11:38:08
    Od: m...@g...com

    Herbi wrote:

> [...]
    > Ci skrzynkę Dżony Łokera :D
    > NIE MA MIEJSCA i NIE WPISUEJ SIĘ NR NIP
    > Z numerów umieszczony jest tylko PESEL !!!!

    No dobra, rejestrowałem się dawno, nie pamiętam co się tam wpisuje.

    To poprawka: jeżeli przy rejestracji przyjęli ci błedny adres, to oznacza
    że możesz sie tym błednym adresem posługiwać?.

    p. m.