  • 1. Data: 2006-12-05 18:08:35
    Temat: uwierzytelnienie podpisu
    Od: "piorbo" <p...@t...net.pl>

    Czy Kierownik Delegatury Urzędu Miasta X (Referat Spraw Społecznych i
    Rejestracji) ma prawo uwierzytelnić podpis na oświadczeniu obywatela
    napisanym na potrzeby Urzędu Miasta Y, a jeżeli ma takie uprawnienia czy
    może odmówić i skierować sprawę do notariusza?
    I to samo pytanie w sprawie uwierzytelnienia kserokopii dowodu osobistego
    pozdrawiam
    piotrbo

  • 2. Data: 2006-12-11 20:16:18
    Temat: Re: uwierzytelnienie podpisu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Dec 2006 19:08:35 +0100, piorbo napisał(a):

> [...]
    > może odmówić i skierować sprawę do notariusza?
    > I to samo pytanie w sprawie uwierzytelnienia kserokopii dowodu osobistego

    Nalezy zadać pytanie do Urzędu Miasta Y czy zechce honorować dokument z
    podpisem uwierzytelnionym przez Kierownika Delegatury Urzędu Miasta X.
    Nie znam aktu prawnego, gdzie byłyby takie uprawnienia okreslone. Nawet ja
    mogę uwierzytelnić Twój podpis, pytanie tylko czy ktoś inny będzie takie
    uwierzytelnienie honorował.

    U notariusza uwierzytelnienie podpisu na dokumencie niemajątkowym nie
    powinno kosztować więcej niż 10zł.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy -nazwany przez jednego z Was "legendą grupy"