  • 1. Data: 2006-12-05 17:48:07
    Temat: L4 i koniec umowy o prace
    Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>

    Witam,
    wiem ze podobny temat byl juz przerabiany ale nie wszystko udalo mi sie
    znalezc.
    Sprawa wyglada tak. Konczyla mi sie umowa o prace (na czas okreslony), przed
    jej koncem zachorowalam i dostalam L4 na kilka ostatnich dni pracy i na
    pozniej.
    Wiem ze po zakonczeniu umowy o prace zasilek bedzie mi wyplacal Zus. W jaki
    sposob? Musze sie do nich zglosic? Dostane tak jak pensje na konto?
    I jesli (a wszystko na to wskazuje) L4 bedzie kontynuowane to na kogo ma ono
    byc wystawione? Na mojego bylego pracodawce (ale jak skoro juz u niego nie
    pracuje) czy na Zus (jakie dane)?

    Bardzo prosze pomozcie mi
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2006-12-05 20:33:20
    Temat: Re: L4 i koniec umowy o prace
    Od: "Angie" <a...@w...pl>

    Zawsze, nawet jeśli stosunek pracy już wygasł prosisz lekarza o wystawianie
    zwolnienia na byłego pracodawcę.
    Kasę dostajesz pocztą.
    Kolejne zwolnienie, gdybyś dalej chorowała zanosisz już do właściwego Tobie
    ZUSu.

  • 3. Data: 2006-12-05 23:06:34
    Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>

    Użytkownik "Angie" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnienia na byłego pracodawcę.
    > Kasę dostajesz pocztą.
    > Kolejne zwolnienie, gdybyś dalej chorowała zanosisz już do właściwego

    Dziekuje bardzo
    Wlasnie o to mi chodzilo:-)
    A jak ZUS na to reaguje? Kiedy mnie wezwa na swoja komisje? Sa na to jakies
    reguly?

    Pozdrawiam
    Agnieszka