    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Wed, 30 Nov 2022 23:57:29 GMT

    On 2022-11-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Znaczy tekst jest napisany przez ludzi z problemami psychicznymi którym
    > kojarzy się małpa z murzynem?

    > To z kolei nauka o tym, że miliony much maja swoje prawa:P

    Nie, ale z jakiegoś powodu domagasz się naukowego kontekstu więc
    prawidłowo wskazano Ci dziedziny obejmujace nauki behawioralne.

    > Nie - ich wina że temu ulegają:p Podobnie jak politykom i korporacjom.

    > I co z tego? Jednym się wszystko z dupami kojarzy innym małpa z murzynem.

    Kompletnie nic z tego. Nie wiem o co Ci z tą nauką chodzi. Jak budują
    kible w budynku WHO to tez ma to byc poparte naukowym konsensusem? :)

    To wynika z rozdmuchanej politycznej poprawnosci, która od dłuższego już
    czasu zwyczajnie razi. Jakby tego rozdmuchania nie było, to w ogóle by
    sie człowiek nad tym nie zastanawiał, w sensie, że zmienili nazwę to
    zmienili, nie ma co drążyć.

    > A no w dużej części miały. Przypomnij sobie co o mnie pisałeś, jak
    > twierdziłem że ze szczepionką na kowit będzie jak ze szczepionką na
    > grypę, podobnie jak z samyk kowidem który który finalnie skończy się po
    > jakimś czasie jako sezonowy katar. Byłem wtedy szurem? A rację miałem?

    Nadal nie rozumiem co chcesz tu powiedzieć. Jakby taki Pfeizer nazwał
    jakąś swoją super-skuteczną szczepionkę, np. na malarię,
    szczepionka-którą-biorą-tylko-fiuty, to zapewne WHO tez by
    interweniowała. Jakich badań / argumentacji spodziewasz się przy
    podjęciu takiej decyzji?

    A też pewnie zmiana nazwy po części wynika z namnożenia się szurów,
    które będą na nazwie z małpą żerować.

    --
    Marcin