  • 31. Data: 2011-07-24 20:59:28
    Temat: Re: nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Coś Ci się pomyliło.
    To z Twoją nieletnią córką sędzia ma uprawiać seks i to w parku publicznym,
    żeby istniał mechanizm zaskarżenia.
    Widzę kłopot taki, że (skoro to SR!) lesbijki krzykną o dyskryminacji i
    mechanizm się rypnie.

    -----

  • 32. Data: 2011-07-24 21:15:02
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-07-24 22:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Ten dłużnik twierdzi, że nie wiedział. Udowodnisz, że było inaczej? (tj.
    > póki nie dostał tego wyroku, przy założeniu, że były do niego załączone
    > dokumenty świadczące o cesji, a nie tylko takowe twierdzenie nowego
    > rzekomo wierzyciela)

    Jezu. Jak już mu doręczyli nakaz z pozwem, to już wie, od tego momentu
    już nie może skutecznie płacić zbywcy

  • 33. Data: 2011-07-24 21:15:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ten dłużnik twierdzi, że nie wiedział. Udowodnisz, że było inaczej?

    Nie twierdziłem, że wiedział przed nakazem.

    > (tj.
    > póki nie dostał tego wyroku, przy założeniu, że były do niego załączone
    > dokumenty świadczące o cesji, a nie tylko takowe twierdzenie nowego
    > rzekomo wierzyciela)

    W normalnym sądzie dostałby nakaz z odpisem cesji. W sądzie elektrycznym
    nie dostanie nic prócz wydrukowanego pozwu.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2011-07-24 22:02:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jezu. Jak już mu doręczyli nakaz z pozwem, to już wie, od tego momentu
    > już nie może skutecznie płacić zbywcy

    Czyli, jeśli się dowiem, że Ty (piszę przykładowo) zalegasz TP SA 20 zł i
    wystąpię o nakaz zapłaty mnie tych 20 zł, to po otrzymaniu przez Ciebie
    nakazu zapłąty automatycznie Twoim zdaniem Ty nie masz prawa zapłacić tych
    20 TP SA? Ba, to Twoim zdaniem cesja jest pewnikiem. Cokolwiek
    kontrowersyjny wywód, jeśli chodzi o moją osobę.

  • 35. Data: 2011-07-24 22:27:12
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > W normalnym sądzie dostałby nakaz z odpisem cesji. W sądzie elektrycznym
    > nie dostanie nic prócz wydrukowanego pozwu.

    No właśnie i to ma niby dowodzić cesji wierzytelności?

  • 36. Data: 2011-07-24 23:00:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 22:04, Johnson pisze:

    > Przecież nakaz jest słuszny (w sensie zgodny z prawem)
    > To sukces obecnego ministra sprawiedliwości czyli sąd
    > elektryczny w Lublinie. Firma wnosi - firma dostaje nakaz (no
    > powiedzmy w 99%)

    Ale jakim ty kurwa biedakiem jesteś, że kwestionujesz prawdo do
    wniesienia sprzeciwu ??? Dłużnik nie jest winien to wnosi
    sprzeciw. Czy to podnosi zarzut przedawnienia, czy cokolwiek ...
    EPU odciąża normalne sądy !!! Jest sprawa wątpliwa - trafia
    przed normalny sąd.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 37. Data: 2011-07-25 03:32:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Ale jakim ty kurwa biedakiem jesteś, że kwestionujesz prawdo do
    > wniesienia sprzeciwu ???

    A gdzie byłeś jak rozum rozdawali ??

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 38. Data: 2011-07-25 06:50:18
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.07.2011 23:15, Liwiusz pisze:

    > W normalnym sądzie dostałby nakaz z odpisem cesji. W sądzie elektrycznym
    > nie dostanie nic prócz wydrukowanego pozwu.

    Czyli formalnie nadal nic o cesji nie wie, bo równie dobrze ja wiedząc
    jakimś twoim długu w jakiejś firmie mógłbym ciebie pozwać _bez_
    zawierania umowy cesji.

    W normalnym sądzie pewnie by nie przeszło, ale ten elektryczny zdaje się
    mocno zautomatyzowany...

  • 39. Data: 2011-07-25 09:06:01
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Wnosił po wakacjach powództwa przeciwegzekucyjne ;-))

    -----

  • 40. Data: 2011-07-25 15:36:41
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-07-25 00:02, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zapłacić tych 20 TP SA? Ba, to Twoim zdaniem cesja jest pewnikiem.
    > Cokolwiek kontrowersyjny wywód, jeśli chodzi o moją osobę.

    Nie samego nakazu, a nakazu z odpisem pozwu. Tak, moim zdaniem to
    wystarczy. A jak ktoś chce zobaczyć dowody, to zobaczy je po sprzeciwie