  • 31. Data: 2005-04-14 19:24:38
    Temat: Re: nago w domu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:d3m3mt$bj9$1@opal.icpnet.pl...

    > Nie tylko w koło. Możesz się rozpędzić i walnąć pusta czaszką w
    scianę. Nie
    > jest to karalne;))

    A uszkodzenie mienia? Odpadający tynk, pochlapanie krwią ścian?

  • 32. Data: 2005-04-14 19:29:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> niebacznie popelnil

    > Odkad to moj dom jest miejscem publicznym ?
    Ja sądzę że od trzech pań wzwyż.
    Poniżej to manu-facktura.

    NMSP
    za co przepraszam stokrotnie

    --
    pozdro
    poreba

  • 33. Data: 2005-04-14 19:40:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Miss wrote:
    > sorki za gafe:)
    > naladowany jakis jestem

    sadzac po nicku to faktycznie musisz byc... :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 34. Data: 2005-04-14 19:55:57
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Jeśli to będzie do w którym mieszkam, nigdy nie będzie to publicznie.

    Uwazam, ze gdyby ustawodawca mial na mysli tylko miejsca publicznie to
    wyraznie by to ujal (jak np. w art. 141 KW). Uwazam, ze slowo "publicznie"
    ma szerszy zakres i bedzie dotyczyl sytuacji, gdy Twoje zachowanie moze
    dotrzec do szerszego grona osob.

  • 35. Data: 2005-04-14 19:59:13
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Odkad to moj dom jest miejscem publicznym ?

    Mnie sie pytasz? Twoj burdel, Twoja sprawa! ;)

  • 36. Data: 2005-04-14 20:01:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma szerszy zakres i bedzie dotyczyl sytuacji, gdy Twoje zachowanie moze

    na sjp.pwn.pl masz definicje tego slowa, jakby nei patrezc nie mozna
    zastosowac tego w przypadku mieszkania.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 37. Data: 2005-04-14 20:09:07
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3mi6v$2qv$1@inews.gazeta.pl...

    > na sjp.pwn.pl masz definicje tego slowa, jakby nei patrezc nie mozna
    > zastosowac tego w przypadku mieszkania.

    Wiem, ale wykladnia jezykowa w tym przypadku mnie nie przekonywuje :P

  • 38. Data: 2005-04-14 20:24:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > scianę. Nie
    >
    > A uszkodzenie mienia? Odpadający tynk, pochlapanie krwią ścian?

    Założyłem ze walnie we własnym mieszkaniu;)

    pzdr
    Leszek

  • 39. Data: 2005-04-14 20:25:08
    Od: "Miss" <lord2k<wytnij>@interia.pl>

    HAHAHAHA

    To wcale niejest śmieszne; prosze wczuc sie w moja sytuacje (nikomu
    nieżycze)
    zapytalem tak; bo zastanawiam sie jak odstraszac potencjalnych klijentow;
    uwazam to za calkiem niezly sposob; prawo w polsce jest jakie jest...
    skoro moj dom niejest miejscem publicznym to bede se dalej lazil na golasa
    (nawet lubie...)
    pozdrawiam wszystkich
    i jeszcze raz DZIEKULSKI za odpowiedzi

  • 40. Data: 2005-04-14 20:39:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Założyłem ze walnie we własnym mieszkaniu;)

    To faktycznie masz rację i może to czynić zasadniczo bezkarnie. Chyba,
    ze ma rozdwojenie jaźni, i następnego ranka sam na siebie wniosek o
    ściganie złoży. :-)