  • 1. Data: 2005-04-14 12:29:17
    Temat: Re: Wyrok w sprawie KRUKa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d3lntu$pmn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów we Wrocławiu zakazał ściągającej
    > długi firmie Kruk straszenia ludzi drapieżną kolorystyką i grafiką pism
    > windykacyjnych
    >
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,26528
    06.html

    wczoraj ktos juz o tym na grupie wspomnial

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-14 12:37:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3lnmv$lhh$1@inews.gazeta.pl...

    > wczoraj ktos juz o tym na grupie wspomnial

    Aaaa. sorry:-) Teraz zobaczyłam wątek - nie czytałam wczorajszych postów, a
    na pierwszy [złudny jak się okazało] rzut oka nie widzialam nic w tytułach
    sugerującego ten temat.

    Mea culpa, poprawie się:-)) A post anulowałam:-)

    HaNkA