  • 41. Data: 2005-04-15 07:26:07
    Temat: Re: nago w domu
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    "Heming" <h...@w...gazeta.pl> wrote in message
    news:d3m3s9$lhu$1@inews.gazeta.pl...

    > Art. 140. KW Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych
    albo
    > karze nagany.

    Czyli 50zl za seks na parkingu to nie duzo :)

    Pozdro

    Piotrek

  • 42. Data: 2005-04-15 10:11:33
    Od: "Pronto" <g...@n...net-team.net>

    > To wcale niejest śmieszne; prosze wczuc sie w moja sytuacje (nikomu
    > nieżycze)
    > zapytalem tak; bo zastanawiam sie jak odstraszac potencjalnych klijentow;
    > uwazam to za calkiem niezly sposob; prawo w polsce jest jakie jest...
    > skoro moj dom niejest miejscem publicznym to bede se dalej lazil na golasa
    > (nawet lubie...)
    > pozdrawiam wszystkich
    > i jeszcze raz DZIEKULSKI za odpowiedzi

    tonacy brzytwy sie chwyta,
    ojciec ma juz dosc utrzymywania darmozjada?

    Zdravim,
    KG

  • 43. Data: 2005-04-15 13:18:34
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To faktycznie masz rację i może to czynić zasadniczo bezkarnie.

    No nie zupełnie. Huk jaki powstanie w wyniku uderzenia, zwielokrotniony
    rezonansem w "pustej czaszce" może spowodować poważne uszkodzenia słuchu u
    sąsiadów. A co dopiero gdyby to było w czasie ciszy nocnej...

  • 44. Data: 2005-04-15 15:46:39
    Od: "Dredd" <j...@d...net>

    A czy wścibskie zaglądanie do cudzych mieszkań nie jest karalne? Co jest
    większym przestępstwem - chodzenie nago po domu czy podglądanie z drzewa
    nagiej sąsiadki wychodzącej spod prysznica?
    Dredd

  • 45. Data: 2005-04-15 17:08:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2005 17:46:39 +0200, Dredd napisał(a):
    > A czy wścibskie zaglądanie do cudzych mieszkań nie jest karalne? Co jest
    > większym przestępstwem - chodzenie nago po domu czy podglądanie z drzewa
    > nagiej sąsiadki wychodzącej spod prysznica?

    Podglądanie nagiej sąsiadki w jej domu i złożenie doniesienia o tym że
    dopuściła się nieobyczajnego wybryku :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 46. Data: 2005-04-17 15:18:42
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Miss wrote:
    > jezeli moj ojciec chce sprzedac dom i zaprasza potencjalnych klijentow;
    > to czy ja moge chodzic sobie nago kolo nich ??
    >
    > prosze to wziasc na powaznie

    Po pobieżnym przejrzeniu kodeksu wykroczeń:

    Art. 107 "Kto w celu dokuczenia innej osobie [...] ją [...] złośliwie
    niepokoi, [sankcja]"

    To + twoje wypowiedzi o "odstraszaniu potencjalnych klientów".

    I nie ma znaczenia gdzie to robisz.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 47. Data: 2005-04-17 16:20:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niepokoi, [sankcja]"
    >
    > To + twoje wypowiedzi o "odstraszaniu potencjalnych klientów".

    i kontr atak o zaklocanie miru domowego.

    P.

  • 48. Data: 2005-04-18 17:03:03
    Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com>

    Użytkownik "memento" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > PS. Proponuję Tobie ziomek jakiś tatułaż sobie zrobić na całym ciele
    > tak by
    > on zamaskował Twoje "pewne" części ciała (gdzieś takie coś widziałem w
    > necie
    > w postaci prezentacji PowerPointa na stronach z humorem, gdzie jedna
    > pani
    > np. w miejscu swego przyrodzenia miała wytatułowane gniazdo z
    > ptaszkiem) ;)
    > Po takim czyms raczej nie powinienes byc posadzony o chodzenie nago ;)
    > POWAZNIE!!!!!

    To się bodypainting nazywa, więc nie trzeba się tatuować, a wystarczy
    pomalować.
    Widziałem zdjęcie, jak facet wymalował sobie słonia na brzuchu, a jego
    trąbką było wiecie co...

  • 49. Data: 2005-04-29 21:29:59
    Od: "dredd" <n...@m...pl>

    W takim razie każdy kolejny numer "Twojego Weekendu" z fotkami amatorek jest
    przestępstwem :] A biorąc pod uwagę fakt, że czasami dziewczyny
    fotografowane są na mieście lub w plenerze to już prawdziwa zbrodnia
    pzdr
    Dredd