  • 1. Data: 2005-04-14 13:14:40
    Temat: "umowa escobara" - co to jest?
    Od: greg <o...@C...pl>

    jak w temacie. podobno moj egzaminator lubi o to pytac, a ja nie mam
    pojecia co to jest. z gory dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-04-14 13:42:46
    Temat: Re: "umowa escobara" - co to jest?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "greg" <o...@C...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie. podobno moj egzaminator lubi o to pytac, a ja nie mam
    > pojecia co to jest. z gory dzieki za pomoc

    [cut]

    A to nie chodzi przypadkiem o wojny narkotykowe? Gen. Escobar przywodca
    Panamy zawart umowe z jakim baronem narkotykowym, aby ten mogl przemycac
    narkotyki przez Paname. Gdzies o tym czytalem w internecie. Pogoogluj
    troche.

  • 3. Data: 2005-04-14 13:44:59
    Od: greg <o...@C...pl>

    hm... tez mi sie to skojarzylo z tym kolesiem. ale to egzamin z Prawa
    Handlowego (zapomnialem tego zaznaczyc; sorry moj blad) i jakos nie
    widze powiazania miedzy tym kolesiem, a KSH ;)

  • 4. Data: 2005-04-14 13:47:52
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > hm... tez mi sie to skojarzylo z tym kolesiem. ale to egzamin z Prawa
    > Handlowego (zapomnialem tego zaznaczyc; sorry moj blad) i jakos nie
    > widze powiazania miedzy tym kolesiem, a KSH ;)

    Moze zalozyli spolke ;)

  • 5. Data: 2005-04-14 14:12:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Heming" <h...@w...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > A to nie chodzi przypadkiem o wojny narkotykowe? Gen. Escobar
    > przywodca Panamy zawart umowe z jakim baronem narkotykowym, aby ten
    > mogl przemycac narkotyki przez Paname.

    Escobar był szefem kartelu narkotykowego, a generałem w Panamie był
    Noriega. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Tato, co znaczy: Formatowanie dysku C: 90%?

  • 6. Data: 2005-04-14 14:17:33
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Escobar był szefem kartelu narkotykowego, a generałem w Panamie był
    > Noriega. :)

    Racja :D Przywodca Panamy w latach 80-tych Manuel Noriega, ktory zaslynal
    ukrywaniem sie w ambasadzie Watykany :)

  • 7. Data: 2005-04-14 14:20:07
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Escobar był szefem kartelu narkotykowego, a generałem w Panamie był
    > Noriega. :)

    Racja :D Przywodca Panamy w latach byl 80-tych gen. Manuel Noriega, ktory
    zaslynal ukrywaniem sie w ambasadzie Watykanu :)

  • 8. Data: 2005-04-14 15:39:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 14 Apr 2005 15:42:46 +0200,
    Heming <h...@w...gazeta.pl> screamed:

> [...]
    > Panamy zawart umowe z jakim baronem narkotykowym, aby ten mogl przemycac
    > narkotyki przez Paname. Gdzies o tym czytalem w internecie. Pogoogluj

    Trochę Ci się pomieszało (-;
    Moim zdaniem chodzi o umowę Pablo Escobara z rządem, dzięki której
    niby był osadzony w więzieniu, ale nie do końca (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 17:38:40 user up 10581 days, 5:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Daddy, what does this mean? NO! JOHNNY, DON'T CLIC---

  • 9. Data: 2005-04-14 15:56:25
    Od: greg <o...@C...pl>

    a co to może mieć wspólnego z prawem handlowym??

  • 10. Data: 2005-04-14 16:54:44
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 15:42:46 +0200, Heming napisał(a):

    > Użytkownik "greg" <o...@C...pl> napisał w wiadomości

    Escobar nie był generałem i przywódca Panamy jeżeli juz to
    Noriega.Amerykanie go w mońcu z ambasady watykanu wydobyli - a,własciwie to
    sam sie poddał i pposadzili u siebie w kryminale.To ten taki dziobaty facet
    Eskobar to szef catelu z Medelin /Columbia/ został zastrzelony w czasie
    wspólnej akcji DEA i wojska Columbijskego.Dodam ,że Escobara możan było
    wzic żywcem,ale z tego co mi wiadomo oficer specjalnej jednostki woskowej
    /columbia/ zastrelił go na scodach otoczonego budynku,a strzelił mu w głowę
    gdy ten juz leżał.
    JanuszHr