1. Data: 2005-04-14 12:17:39
Temat:uregulowany stosunek do słuzby wojskowej
Od:"rafik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy może ktoś mi wytłumaczyć znaczenie sformułowania:

"uregulowany stosunek do słuzby wojskowej" powołując się na jakieś konkretne
akty prawne (ustawy,rozporządzenia itp)

Czy jak ktoś ma kat. A i został przeniesiony do rezerwy a inna osoba np. D i też
przeniesiona do rezerwy to są(powinni) być tak samo traktowani z punktu widzenia
powyższego stwierdzenia?

pozdroofka
Rafik

2. Data: 2005-04-14 22:23:19
Temat:Re: uregulowany stosunek do słuzby wojskowej
Od:"Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
Uregulowany czyli nie odroczony ;-),
generalnie albo rezerwa, albo niezdolny albo tam pracuje ;-)

Pozdr
A.S.