  • 21. Data: 2005-04-14 16:41:45
    Temat: Re: nago w domu
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    news:d3m6im$e1c$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nieprawda.

    Akurat z tymi goscimi to niefortunny przyklad, bo nie nie jest to
    niekreslony krag osob, ale jak sie kreca jacys obcy ludzie po domu, a ty
    wyskoczysz na nuch na go to bedzie to publiczne.

  • 22. Data: 2005-04-14 16:45:10
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    z slownika wyrazow obcych PWN W-awa 1980
    publiczny - odbywajacy sie wobec świadków, w miejscu dostepnym dla
    wszystkich, oficjalny, jawny

    to znaczy dalej nierozumiem; jak zdefiniowac ten artykol

  • 23. Data: 2005-04-14 16:50:58
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miss" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Pojawily sie spory w doktrynie ;) W kazdym razie jak nie zrobiles tego
    umyslnie to i tak nic Ci nie grozi.

  • 24. Data: 2005-04-14 16:53:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wszystkich, oficjalny, jawny
    >
    > to znaczy dalej nierozumiem; jak zdefiniowac ten artykol

    artykul!

    jezlei Twoje mieszkaniu bylo by dostepne dla kazdego z ulicy to spelniona
    byla by adefinicja,
    w tym przypadku nie jest wiec art nie ma zastosowania.
    Takie jest moje zdanie

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 25. Data: 2005-04-14 16:56:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming napisał(a):
    > Akurat z tymi goscimi to niefortunny przyklad, bo nie nie jest to
    > niekreslony krag osob, ale jak sie kreca jacys obcy ludzie po domu, a ty
    > wyskoczysz na nuch na go to bedzie to publiczne.

    Jeśli to będzie do w którym mieszkam, nigdy nie będzie to publicznie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 26. Data: 2005-04-14 16:57:58
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    sorki za gafe:)
    naladowany jakis jestem

  • 27. Data: 2005-04-14 17:15:21
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Art. 140. KW Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych
    > albo
    > karze nagany.

    Znamie "publicznosci" raczej w gre wchodzic tu nie bedzie...

  • 28. Data: 2005-04-14 18:03:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Heming napisał:

    > Art. 140. KW Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo
    > karze nagany.

    Odkad to moj dom jest miejscem publicznym ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2005-04-14 18:04:30
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Heming napisał:

    > Akurat z tymi goscimi to niefortunny przyklad, bo nie nie jest to
    > niekreslony krag osob, ale jak sie kreca jacys obcy ludzie po domu, a ty
    > wyskoczysz na nuch na go to bedzie to publiczne.

    Caly czas nieprawda.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 30. Data: 2005-04-14 18:24:16
    Od: "memento" <m...@g...pl>

    czytając ten temat i odpowiedzi na nie powiem tak:
    "i jak tu zachować powage?"
    <lol2>

    PS. Proponuję Tobie ziomek jakiś tatułaż sobie zrobić na całym ciele tak by
    on zamaskował Twoje "pewne" części ciała (gdzieś takie coś widziałem w necie
    w postaci prezentacji PowerPointa na stronach z humorem, gdzie jedna pani
    np. w miejscu swego przyrodzenia miała wytatułowane gniazdo z ptaszkiem) ;)
    Po takim czyms raczej nie powinienes byc posadzony o chodzenie nago ;)
    POWAZNIE!!!!!

    Pozdrawiam
    :)