  • 11. Data: 2008-05-13 06:48:17
    Temat: Re: nagdanie z kamery przy bankomacie
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    Rafal M napisał(a):

    > Taki bank nie istnieje...

    no dobra PeKaO SA..

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2008-05-13 19:21:29
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > pokazania nagrania z kamery. Narazie wiem ze bede musial zglosic sprawe na
    > policje i nawet jak wszystko sie dobrze potoczy to nagranie bedzie mogl
    > obejrzec tylko dyrektor oddzialu (ochrona danych osobowych).

    Ciekawe jakie to dane osobowe pokazuje nagranie....

    > Ktos moze ma jakies sugestie jak ta sprawe rozwiazac?

    Zgłosiłeś już reklamację nienależnie pobranej kwoty z rachunku ?

  • 13. Data: 2008-05-14 07:06:26
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    > Ciekawe jakie to dane osobowe pokazuje nagranie....

    tez mnie to ciekawi...

    > Zgłosiłeś już reklamację nienależnie pobranej kwoty z rachunku ?

    tak, dostałem odpowiedź że obciążenie rachunku było zasadne..

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2008-05-14 11:28:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał
    > Ciekawe jakie to dane osobowe pokazuje nagranie....

    Dane osobowe zgodnie z definicją to wszelkie dane umożliwiające bez
    nadmiernych kosztów ustalić tożsamość konkretnej osoby.
    Od niedawna rozwija się pogląd o tym, iż w końcu po wizerunku twarzy mozna
    to jak najbardziej zrobić, prawda?
    Jaka jest ostateczne interpretacja wizerunku, nie wiem.

  • 15. Data: 2008-05-15 19:47:43
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > tez mnie to ciekawi...

    > tak, dostałem odpowiedź że obciążenie rachunku było zasadne..
    >
    > Pozdrawiam

    Jaka jest na nim podana droga odwoławcza ? IMHO czeka cię teraz proces
    cywilny z bankiem

  • 16. Data: 2008-05-15 20:32:42
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Ja dziwię się, że ktoś wierzy w takie legendy, jak kamery przy bankomatach.
    Zdecydowana większość bankomatów nie ma zamontowanego nagrywania, przy wielu z
    nich rzekome kamery to atrapy.
    Zaś te, które jednak mają taki bajer, i tak niewielki pożytek - otóż w ramach
    oszczędności do nagrań są wykorzystywane wciąż te same nośniki danych. Więc na
    nagraniach najczęściej mona obaczyć gustowne paski albo piekny zimowy
    krajobraz (śnieży).
    Z moich doświadczeń wynika, że z ok. 90% bankomatów mozna wypłacać pieniądze
    bez niebezpieczeństwa, ze zostanie to zarejestrowane.
    Z monitoringu zamontowanego na pierwszej lepszej zapyziałej stacji benzynowej
    jest większy pozytek niż tego przy bankomacie...

  • 17. Data: 2008-05-16 07:31:17
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    > Jaka jest na nim podana droga odwoławcza ? IMHO czeka cię teraz proces
    > cywilny z bankiem

    Jeszcze nie wiem, czekam na informacje od osoby ktora przeglada nagrania
    z kamery. Wiem ze jezeli okaze sie ze ktos inny bral ta kase z bankomatu
    to zostaje mi policja. A jezeli udowodnie ze to blad banku to chyba
    bedzie latwiej i bez sadow sie obejdzie.

    Zobaczymy w poniedzialek.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2008-05-19 12:51:21
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    Ciąg dalszy sprawy z bankomatem.

    Dzisiaj zadzwonił do mnie Pan od zabezpieczeń i opisał mi 3 różne osoby
    których na 99,99% nie znam, składam dzisiaj podanie o udostępnienie
    nagrań z kamery i systemu bankomatu.

    Prawdopodobnie cała sprawa trafi do policji/prokuratury, ale ja bym
    najchętniej pozwał bank a nie jakąś tam osobę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2008-05-20 21:41:18
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Dzisiaj zadzwonił do mnie Pan od zabezpieczeń i opisał mi 3 różne osoby
    > których na 99,99% nie znam, składam dzisiaj podanie o udostępnienie nagrań
    > z kamery i systemu bankomatu.

    mówić to sobie może, jak twierdzi że to ty wypłaciłęś to powinien ci pokazać
    obraz na którym to ty wypłacasz, wkłądasz, karte, wklepujesz pin i tak dalej
    to dopiero jest dowód

    > Prawdopodobnie cała sprawa trafi do policji/prokuratury, ale ja bym
    > najchętniej pozwał bank a nie jakąś tam osobę.

    najwyraźniej, jak to bywa przy kradzieżach, jednak dodatkowo możesz pozwać
    bank o próbie ukrywania faktu kradzieży