  • 1. Data: 2008-05-05 07:36:34
    Temat: umowa zwrotu ?
    Od: t...@p...onet.pl

    Sprzedałem auto znajomemu ale zmienił zdanie ( po tygodniu) i spytał czy może
    zwrócic - nie robiłem problemu bo miałem też innego kupca wiec auto odkupiłem
    spowrotem.
    Zbycie niestety zgłosiłem już do wk ale nie us .W WK doradzili ze możemy
    spisac umowe
    zwrotu - jak nalezy to napisać ?

  • 2. Data: 2008-05-05 17:35:20
    Temat: Re: umowa zwrotu ?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    [cut]

    Nie ma czegos takiego jak umow zwrotu. Musicie sporzadzic umowe rozwiazujaca
    umowe sprzedazy. Piszecie po prostu, ze zawieracie umowe rozwiazujaca umowe
    sprzedazy z dnia (...). Dalej piszecie, ze strony zwrocily sobie wzajemnie
    swiadczenia oraz ze zrzekaja sie wzajemnie wszelkich roszczen z tytulu
    rozwiazanej umowy sprzedazy.