  • 1. Data: 2008-05-05 09:28:29
    Temat: CEPiK - ten sam samochod a dwa numery rejestracyjne.
    Od: nadir <h...@o...gov>

    Jak to mozliwe, ze na dzien dzisiejszy w bazie CEPiK ten sam samochod ma
    dwa numery rejestracyjne i dwoch wlascicieli? Czy moze takich bledow
    jest wiecej i nie ma sie czym przejmowac?
    Mam otoz problem z jednym takim samochodem i musze pare spraw
    powyjasniac, a nie wiem od czego zaczac.

  • 2. Data: 2008-05-05 10:07:23
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "nadir" <h...@o...gov> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wiecej i nie ma sie czym przejmowac?
    > Mam otoz problem z jednym takim samochodem i musze pare spraw powyjasniac,

    A to w ogole ten CEPiK to jest, nie ma go, czy co ;] Kase na niego rzna od
    paru lat. Ewidencja kierowcow to jest dziura na skale dziury ozonowej :DD
    Wiele urzedow nie ma zmigrowanych rekordow osob ze starymi uprawnieniami
    ("papierowe" prawa jazdy, nie kazdy sobie wymienil), nie ma tez dostepu do
    ewidencji zgonow, wiec jest wiele "martwych" rekordow. Nie ma urzad, nie ma
    CEPiK, a ma np. Komenda Wojewodzka, ciekawe co ? :DDD O czy mowa, jaki CEPiK
    to jest dno i jeden wielki balagan :DD

    Jezeli chodzi o takie duble, to pewnie. Zerknij w google i poczytasz wiele
    zabawnych historii na ten temat. Mandaty dla osob z innych wojewodztw,
    mandaty dla osob, ktore nie maja wcale samochodow, etc. ;]

    Pani Ministrze, ile jeszcze trzeba naklepac tych zlotowek od kazdego
    wydanego dowodu rej., czasowki, tablicy, czy zrobionego przegladu, zeby ten
    gniot zaczal dzialac ? ;DDD

    --
    ra9om1ak
    radomiak[MALPA]gazeta.pl

  • 3. Data: 2008-05-05 10:53:33
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    ra9om1ak pisze:
    > Pani Ministrze, ile jeszcze trzeba naklepac tych zlotowek od kazdego
    > wydanego dowodu rej., czasowki, tablicy, czy zrobionego przegladu (...)

    Guupie pytanie. Ile się da! Jest jeszcze tyle pilnych wydatków. Jeszcze
    tylu szwagrów i szwagierek na utrzymaniu...

    > (...) zeby
    > ten gniot zaczal dzialac ? ;DDD

    Alle o sso choci? To niby miało działać? :>

    mspanc
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 4. Data: 2008-05-05 11:17:55
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 05.05.2008 miffy <b...@a...pl> napisał/a:
    > Takiego typu bledy sa nawet w CEL'u. Np matka mojej córki wg CEL ma jakis
    > dziwne imiona, tzn nie takie co ma naprawde ;)

    Masz bezposredni dostep do tej bazy? ;))

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 5. Data: 2008-05-05 11:54:10
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

  • 6. Data: 2008-05-05 12:05:17
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:slrng1tti5.2u43.venglin+usenet@lagoon.freebsd.l
    ublin.pl...

    > Masz bezposredni dostep do tej bazy? ;))

    Ojj... w pracy jestem :| ;)

  • 7. Data: 2008-05-06 14:37:41
    Od: Bogdan <w...@p...onet.pl>

    miffy pisze:

    > Takiego typu bledy sa nawet w CEL'u. Np matka mojej córki wg CEL ma jakis
    > dziwne imiona, tzn nie takie co ma naprawde ;)

    A mój znajomy ma w dowodzie oobistym (nowym) wpisane imiona rodziców
    "Władysława i Bronisława" :)

    Bogdan

  • 8. Data: 2008-05-07 15:28:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t.pl
    użytkownik *Bogdan* napisał(a):

    > A mój znajomy ma w dowodzie oobistym (nowym) wpisane imiona rodziców
    > "Władysława i Bronisława" :)

    To i tak lepiej niż Władysław i Bronisław. A tak a propos, to jeden z
    komentatorów Wyścigu Pokoju wypowiedział się kiedyś o jednym polskim kolarzu
    "cudowne dziecko dwóch pedałów"

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2008-05-09 11:20:16
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Bogdan napisał:

    > A mój znajomy ma w dowodzie oobistym (nowym) wpisane imiona rodziców
    > "Władysława i Bronisława" :)

    I żyje z tym? Nie marudził w urzędzie, że dokument błędnie wystawiony?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik