  • Data: 2018-07-04 18:54:58
    Temat: Re: minimalna ilosc sprzedawanego towaru na wage...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b3cf117$0$670$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04-07-18 o 16:00, J.F. pisze:

    >Ale gto jużproblem sprzedającego, a nie kupującego.

    Sprzedajacy powie, ze nie ma mozliwosci technicznych odwazyc mniej niz
    10 kg ... i sad tego nie uzna ?
    Wage aptekarska ma zainstalowac, bo moze ktos poprosi o ziarenko ?
    I mikroskop z narzedziami, jakby chcial pol ziarenka ?

    >W pamięci fiskalnej masz każdy paragon.

    Wydaje mi sie, ze tylko dzienne sumy, ale moze sie myle.
    Przeciez jak to wprowadzali, to pamieci nie byly jeszcze takie duze :)

    J.