  • 1. Data: 2006-09-20 20:07:16
    Temat: meldunek
    Od: "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl>

    Witam wszystkich, mam nadzieje ze pomozecie ;)
    Sprzedaje mieszkanie wraz z zona. Przed podpisaniem aktu z kupujacym musimy
    sie wymeldowac.
    Za jakis czas kupimy nowe mieszkanie, No i wlasnie chodzi mi o ten czas
    pomiedzy sprzedaza a kupnem.
    Mamy byc przez kilka miesiecy bez meldunku? Jak bedziemy starali sie o
    kredyt bez meldunku? jak mam podpisac swoj akt notarialny bez meldunku? czy
    koniecznie musze sie gdzies zameldowac na te 3 miesiace? (rodzice)? To
    akurat nie stanowi problemu, ale czy musze w takim razie zmieniac wszystkie
    dokumenty a potem za 3 miesiace znowu wszystko zmieniac? Mam nadzieje ze
    nie, i ze ktos mi poradzi jak to wyglada. Acha, ja prowadze jednosobowa DG.

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc
    Pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2006-09-20 20:16:34
    Temat: Re: meldunek
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Sprzedaje mieszkanie wraz z zona. Przed podpisaniem aktu z kupujacym musimy
    > sie wymeldowac.

    A moze zone osobno sie da ? Załącz zdjęcie ... pomyslimy. Moze na
    allegro ją wystawisz ? W jakim w ogole jest stanie ?

    :-)))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-09-20 20:36:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    marcin.d napisał:
    > jak mam podpisac swoj akt notarialny bez meldunku?

    Do wyboru: długopisem albo piórem.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-09-20 20:43:51
    Od: "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl>

    > A moze zone osobno sie da ? Załącz zdjęcie ... pomyslimy. Moze na
    > allegro ją wystawisz ? W jakim w ogole jest stanie ?

    Jestes zalosny, nie umiesz pomoc, nie odpisuj bzdur frajerze

  • 5. Data: 2006-09-20 20:45:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl> napisał w wiadomości

    Chyba najprostsze i najbardziej zgodne z Waszymi zamiarami, to wymeldować się ze
    sprzedawanego mieszkania i zameldować tym czasowo do trzech miesięcy tam, gdzie
    będziecie faktycznie mieszkać. Wówczas - o ile się nie mylę - nie musicie
    zmieniać dowodu osobistego. Ten tymczasowy meldunek w razie konieczności możecie
    przedłużyć na kolejne kilka miesięcy. Ale do trzech miesięcy meldują bez pytania
    o jakiekolwiek papiery.

  • 6. Data: 2006-09-20 20:49:47
    Od: "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl>

> [...]
    > razie konieczności możecie przedłużyć na kolejne kilka miesięcy. Ale do
    > trzech miesięcy meldują bez pytania o jakiekolwiek papiery.

    Dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2006-09-20 20:58:06
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > tymczasowy meldunek w razie konieczności możecie przedłużyć na kolejne
    > kilka miesięcy. Ale do trzech miesięcy meldują bez pytania o

    A podstawa prawna? Bo meldunek tymczasowy - zgodnie z rozporządzeniem
    ministra, o którym była niedawno mowa na grupie - musi się odbyć w
    obecności właściciela lub najemcy lokalu.

    L.

  • 8. Data: 2006-09-20 21:24:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marcin.d wrote:
    > Witam wszystkich, mam nadzieje ze pomozecie ;)
    > Sprzedaje mieszkanie wraz z zona. Przed podpisaniem aktu z kupujacym musimy
    > sie wymeldowac.

    Nie musicie. To idiotyczny formalizm -jak kupujący rozumny i notariusz
    kompetentny, to wymeldujecie się z chwilą wyprowadzki.

    > Za jakis czas kupimy nowe mieszkanie, No i wlasnie chodzi mi o ten czas
    > pomiedzy sprzedaza a kupnem.
    > Mamy byc przez kilka miesiecy bez meldunku? Jak bedziemy starali sie o

    O ile nigdzie na stałe się nie zatrzymacie :)

    > kredyt bez meldunku? jak mam podpisac swoj akt notarialny bez meldunku? czy

    Podpis się nie zmienia ;->

    > koniecznie musze sie gdzies zameldowac na te 3 miesiace? (rodzice)? To

    Nie. Ale musisz się zameldować, jeśli gdzieś się zatrzymasz na dłużej. 3
    miesiące normalnie wymagałyby meldunku stałego, ale ponieważ ma to
    charakter tymczasowy, to czasowy powinien starczyć.

    > akurat nie stanowi problemu, ale czy musze w takim razie zmieniac wszystkie
    > dokumenty a potem za 3 miesiace znowu wszystko zmieniac? Mam nadzieje ze
    > nie, i ze ktos mi poradzi jak to wyglada.

    Jakie dokumenty? W paszporcie nie ma nawet miejsca zamieszkania, a do DG
    istotne jest miejsce prowadzenia.

    > Acha, ja prowadze jednosobowa DG.

    Współczuję ;)

  • 9. Data: 2006-09-20 21:28:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A podstawa prawna? Bo meldunek tymczasowy - zgodnie z rozporządzeniem
    > ministra, o którym była niedawno mowa na grupie - musi się odbyć w obecności
    > właściciela lub najemcy lokalu.

    A możesz mi podać, o jakim rozporządzeniu piszesz? Zaznaczam, że chodzi o
    zameldowanie do trzech miesięcy.

    No i przy okazji, skoro pytający się melduje u rodziców, to chyba nie powinno
    być z tym kłopotu. kłopot polegał na wymianie dokumentów.

  • 10. Data: 2006-09-21 00:45:47
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    marcin.d wrote:

    > Jestes zalosny, nie umiesz pomoc, nie odpisuj bzdur frajerze

    Sam głupoty piszesz, a teraz masz pretensje. Ja się omal przez ciebie
    nie udławiłem.
    Więcej poczucia humoru bo zginiesz marnie.