  • 1. Data: 2006-09-20 18:33:31
    Temat: Pilna sprawa
    Od: "chomik" <k...@t...pl>

    Głupio zapytać ale jutro muszę ... oddać prmotorowi ostateczny projekt pracy
    i potrzebuję czegoś na temat "udzielania pełnomocnictwa przez osobę prawną i
    ułomną osobę prawną" - najśmieszniejsze jest to, że na juutro. Głupio
    spytam, ale nie mam już pomysłów, może ktoś ma jakieś materiały lub ostatnio
    czytał i wie co mogę zrobić jeszcze dziś wieczorem mając tylko do dyspozycji
    internet (muszę mieć przypisy)

  • 2. Data: 2006-09-20 20:30:24
    Temat: Re: Pilna sprawa
    Od: "Dante" <d...@w...vp.pl>

> [...]
    > ostatnio czytał i wie co mogę zrobić jeszcze dziś wieczorem mając tylko do
    > dyspozycji internet (muszę mieć przypisy)

    podejrzewam, że google.pl a przypisy mogą też dotyczyć źródeł i-netowych :)