  • 11. Data: 2006-09-21 05:35:57
    Temat: Re: meldunek
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ees9s5$cmo$1@news.onet.pl...

    > A możesz mi podać, o jakim rozporządzeniu piszesz? Zaznaczam, że chodzi
    > o zameldowanie do trzech miesięcy.

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 24 grudnia 2002 r.
    w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i
    wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i
    utraconych dowodów osobistych.
    Dz. U. z dnia 30 grudnia 2002 r.

    § 9. 1. Zameldowania na pobyt czasowy trwający do 2 miesięcy dokonuje
    się ustnie w organie gminy, w_obecności_właściciela_lub_najemcy_lokalu,
    zgłaszając dane, o których mowa w art. 44a ust. 5 ustawy, oraz
    przedstawiając dokument stwierdzający tożsamość lub inny dokument
    pozwalający na ustalenie tożsamości.

    > No i przy okazji, skoro pytający się melduje u rodziców, to chyba nie
    > powinno być z tym kłopotu. kłopot polegał na wymianie dokumentów.

    Fakt.

    Niemniej jednak chodziło mi o to, że meldunku czasowego nie można
    dokonać ot tak sobie, bez wiedzy, czy zgody właściciela/najemcy.

    L.

  • 12. Data: 2006-09-21 12:01:48
    Od: Grzegorz McCartney Olędzki <m...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo marcin.d pisze:
    > Mamy byc przez kilka miesiecy bez meldunku? Jak bedziemy starali sie o
    > kredyt bez meldunku?

    Mnie parę lat temu konta w banku nie chcieli otworzyć bez meldunku, to samo
    umowa o komórkę.

    GO