  • 1. Data: 2004-07-16 16:43:34
    Temat: media markt - gwarancja i wydluzanie stosowne... kpina ?
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    Czesc,
    Podejrzewam ze sporo tego sie juz przewinelo przez grupe, a wlasciwie jestem
    pewien bo wlasnie przekopalem sie przez pol tysiaca postow i nie jestem ani
    troche madrzejszy.

    Sytuacja wyglada tak

    Zakupiony w pazdzieniku 2001 roku monitor na trzyletniej gwarancji w maju
    wyzional ducha, dwa dni pozniej trafil do MM -
    20. maja.
    Tydzien pozniej otrzymalem telefon z serwisu w warszawie z informacja ze
    monitor jest naprawiany, gentleman chcial sie konkretnie dowiedziec co sie
    dzieje bo nie widzial uszkodzenia.

    Dzisiaj jest 16. lipca, ja nadal nie mam monitora, od tygodnia dobijam sie
    do MM, dzisiaj pojechalem osobiscie i pokazano mi pisemko z serwisu w ktorym
    czytam

    "Stwierdzone uszkodzenia blablabla, ze wzgledu na brak oryginalnych czesci
    zamiennych naprawa NIE ZOSTALA WYKONANA W CZASIE ZGODNYM Z WARUNKAMI
    GWARANCJI. W obecnej chwili monitor oczekuje w dalszym ciagu na czesci"

    Gwarancja trzyletnia firmy Fujitsu Siemens NIE wskazuje na ilosc dni ktore
    moze trwac naprawa tylko jest napisane ze trwa 36 miesiecy.

    niech mnie ktos poratuje... ile dni maja prawo trzymac ten sprzet, z pisma
    serwisu ktorego kserokopie zdobylem od naiwnej dziewczynki z serwisu MM
    wynika ze oni zlamali warunki gwarancji ale MM zaslania sie pisemkiem ktore
    dla mnie nie ma raczej zadnego znaczenia bo oni sobie tam napisali ze
    naprawa moze trwac 21 dni i ulec stosownemu wydluzeniu.

    Co to jest stosowne, moim zdaniem stosownosc juz dawno zostala przekroczona,
    co robic ?

    Pozdrawiam

    Zbyszek "Teq" Rogon

  • 2. Data: 2004-07-17 14:29:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2004 18:43:34 +0200, Teq naskrobał(a):

    > Co to jest stosowne, moim zdaniem stosownosc juz dawno zostala przekroczona,
    > co robic ?

    rzecznik konsumenta.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-17 15:44:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 16 Jul 2004 18:43:34 +0200, w <cd90kb$17u$1@news.onet.pl>, "Teq"
    <z...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dla mnie nie ma raczej zadnego znaczenia bo oni sobie tam napisali ze
    > naprawa moze trwac 21 dni i ulec stosownemu wydluzeniu.

    Od dawna wiadomo, że w MM nie kupuje się nic wartościowego, ponieważ to są
    krętacze, a obsługa gwarancyjna jest tam gorsza niż za PRL.

    To nawet nie zasługuje na miano hipermarketu dla biedoty.

  • 4. Data: 2004-07-22 14:25:21
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Od dawna wiadomo, że w MM nie kupuje się nic wartościowego, ponieważ
    > to są krętacze, a obsługa gwarancyjna jest tam gorsza niż za PRL.
    >
    > To nawet nie zasługuje na miano hipermarketu dla biedoty.

    I sprawdza się w tym momencie hasło reklamowe:

    "POWINNI TEGO ZABRONIĆ"

    Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać :o))))

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl