  • 11. Data: 2009-03-31 19:54:26
    Temat: Re: mecz pilki noznej i pomeczwe rozboje
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Odwołaj się.
    > Sąd to sprawdzi, jak rzeczywiście takie nagranie istnieje.
    >
    > Moze zresztą już sprawdził i dlatego oberwałeś. ;-)

    Za co mialbym oberwac jak wiem, ze nic nie zrobilem.
    Wiem tylko tyle, ze znalazlem sie w zlym czasie w nieodpowiednim miejscu.
    Ale to wiem po czasie.

    > Wątpliwe.

    Tez tak mi sie wydaje. Tym bardziej, ze koledzy sie wycofali. Boja sie
    zeznawac :/ Ale to chyba nie jest duza strata, prawda?

    > Oni wszyscy widzieli jak stałeś spokojnie na ulicy?

    Nie widzieli. Ale takie opinie chyba dobrze o mnie swiadcza. Tym bardziej, ze
    mam opinie dobrego, grzecznego ucznia. Nigdy nie bylem karany. Nigdy nie miano
    ze mna problemow wychowawczych.

  • 12. Data: 2009-03-31 20:03:12
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Przemek Lipski <W...@w...epf.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " jk" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz trochę się Twoja relacja różni od pierwotnej. Wynika z niej, że nie
    > stałeś spokojnie na ulicy. Co prawda nie wynika też że rozrabiałeś, ale
    > byles bardziej aktywny niż twierdzisz. A zabranie flag od zatrzymanego
    > kolegi mogło być potraktowane jako próba zabrania dowodów rzeczowych, czy
    > coś w tym guście...

    Zostalem ukarany z artykulu 50 i 51 - wiec nie oskarzono mnie o zabranie
    dowodow rzeczowych. Cale zajscie z flagami widzial policjant. Gdy na
    przesluchaniu poprosilem aby wezwac na swiadka tego policjanta(poznałbym
    go)policjant, ktory mnie przesluchiwal powiedzial, ze tamten policjant nie
    moze byc swiadkiem.jak sie pozniej okazalo, to mogł byc swiadkiem, wprowadzono
    mnie w blad ;/ adwokat zaproponowal,zeby przejsc na normalny tryb(teraz
    wszystko odbywa sie w trybie przyspieszonym)..czy oplaca sie to? Bo ja
    chcialbym jak najszybciej o tym zapomniec...a rozprawa w trybie normalnym moze
    sie raczej dlugo ciagnac...

  • 13. Data: 2009-03-31 20:34:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie widzieli. Ale takie opinie chyba dobrze o mnie swiadcza.

    Nie bardzo, przynajmniej nie w kwestii winy.
    Magia tłumu często działa tak, że ze spokojnego studencika wychodzi zwierzę.

  • 14. Data: 2009-04-01 12:48:45
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]

    > go)policjant, ktory mnie przesluchiwal powiedzial, ze tamten policjant nie
    > moze byc swiadkiem.jak sie pozniej okazalo, to mogł byc swiadkiem,

    Policjant miał w pewnym sensie rację. Jego kolega nie mógł by być świadkiem,
    bo na 99% kłamałby na Twoją niekorzyść :/

    Pozdrawiam Przemek

    ps. ale jeżeli nic nie zrobiłeś z zarzucanych Ci czynów, to trzeba walczyć
    do upadłego