  • 1. Data: 2009-03-29 17:17:34
    Temat: Nagrywanie przestępstw
    Od: p...@g...com

    Szanowni grupowicze,
    jakie są zasady dotyczące nagrywania przestępstw? Kiedy można użyć
    takich nagrań?

    Podczas zatrudnienia w jednej firm zostałem okradziony z informacji
    zawartych w mojej prywatnej teczce. Zrobił to mój były szef wraz z
    pracownikiem (np. szef wyciągnął jednego z "niezainteresowanych"
    pracowników na spotkanie w momencie, gdy ja wychodziłem na obiad).

    Dowiedziałem się o tym, ponieważ jedna z osób która była w jakiś
    sposób świadkiem nagrała rozmowę powyższych osób i przesłała mi
    anonimowo to nagranie.

    Czy mogę oskarżyć te osoby na podstawie tego nagrania? Ile kosztuje
    taki proces? Zastanawiam się nad pozwem z kodeksu pracy oraz kodeksu
    karnego.

    --
    Poszkodowany

  • 2. Data: 2009-03-29 20:53:12
    Temat: Re: Nagrywanie przestępstw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Czy mogę oskarżyć te osoby na podstawie tego nagrania? Ile kosztuje
    > taki proces? Zastanawiam się nad pozwem z kodeksu pracy oraz kodeksu

    A jaki masz dowód, ze do przestępstwa doszło? Tylko to nagranie?