  • 1. Data: 2009-03-29 14:01:09
    Temat: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Spróbowałem zrobić małą rekonstrukcję tego przedwczorajszego wypadku.
    Czy aby napewno wystarczająco dobrze był oznakowany ten wiadukt?
    http://www.youtube.com/watch?v=QYsEQKMi_Js

    boukun

  • 2. Data: 2009-03-29 16:20:53
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Spróbowałem zrobić małą rekonstrukcję tego przedwczorajszego wypadku.
    > Czy aby napewno wystarczająco dobrze był oznakowany ten wiadukt?
    > http://www.youtube.com/watch?v=QYsEQKMi_Js

    a jakie to ma znaczenie?
    jakkolwiek nie byl oznakowany nie umniejsza to winy kierowcy, ktory wylaczyl
    myslenie

  • 3. Data: 2009-03-29 16:31:43
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    szerszen w <news:gqo755$3o1$1@news.task.gda.pl>:

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a jakie to ma znaczenie?
    > jakkolwiek nie byl oznakowany nie umniejsza to winy kierowcy, ktory wylaczyl
    > myslenie

    "znak ten może irytować, bo w najbliższej odległości nie widać żadnego
    wiaduktu"

    Tu masz podsumowanie podejścia imić bokuna

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-03-29 16:40:23
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Spróbowałem zrobić małą rekonstrukcję tego przedwczorajszego wypadku.
    > Czy aby napewno wystarczająco dobrze był oznakowany ten wiadukt?

    pierwszy znak ostrzegawczy jest umieszczony jak najbardziej przwidłowo, na
    skrzyżowaniu,
    w tym momencie właśnie jest szansa na nie wjechanie w drogę przez którą się
    nie przejedzie yższym pojazdem.
    co komu da znak przed samum wiaduktem , wtedy trzebaby te kilkaset metrów
    tyłem się wycofywać

    macso

  • 5. Data: 2009-03-29 16:42:29
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a jakie to ma znaczenie?
    > jakkolwiek nie byl oznakowany nie umniejsza to winy kierowcy, ktory wylaczyl
    > myslenie

    Możliwe, facet od 20 któregoś roku życia był przez blisko 40 lat kierowcą
    autobusów. Jednak ktoś ze Świdnicy napisał słuszny komentarz: "Kolo tego
    wiaduktu cwaniaki zawsze fotoradar ustawiaja. A jakby znak blizej postawili albo
    przymiar przed wiaduktem zrobili to moze by nie doszlo do wypadku....". Winne
    powinny się też władze poczuć.

    boukun

  • 6. Data: 2009-03-29 16:45:58
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "TomN" <s...@i...dyndns.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiaduktu"
    >
    > Tu masz podsumowanie podejścia imić bokuna

    Żle się wyraziłem, nie specjalnie rzuca się on w oczy, jadąc na pamięć, być może
    zignorował, traktując jako ograniczenie prędkości.

    boukun

  • 7. Data: 2009-03-29 16:49:04
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie przejedzie yższym pojazdem.
    > co komu da znak przed samum wiaduktem , wtedy trzebaby te kilkaset metrów

    Tak prawdę powiedziawszy, to w 4 minucie 20 sekundzie filmu widać, że można tuż
    przed wiaduktem skręcić w prawo. Poprzedza ten zakręt informacja o drodze z
    pierwszeństwem przejazdu.

    boukun

  • 8. Data: 2009-03-29 16:53:46
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boukun"

    > Tak prawdę powiedziawszy, to w 4 minucie 20 sekundzie filmu widać, że
    > można tuż przed wiaduktem skręcić w prawo. Poprzedza ten zakręt informacja
    > o drodze z pierwszeństwem przejazdu.

    widać
    ale to wygląda na drogę osiedlową

    macso

  • 9. Data: 2009-03-29 17:04:07
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun"

    > widać
    > ale to wygląda na drogę osiedlową
    >
    > macso

    Bo była kiedyś tylko dojazdowa, albo nie było tego wjazdu, był chyba zaślepiony.
    Teraz jest jednak przejazd i można z powodzeniem tam zawrócić.

    boukun

  • 10. Data: 2009-03-29 17:06:33
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    boukun w <news:gqo8tq$lnu$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak prawdę powiedziawszy, to w 4 minucie 20 sekundzie filmu widać, że można tuż
    > przed wiaduktem skręcić w prawo.

    Na ręcznym, z uślizgiem tylnych kół, to może byś tam autobusem skręcił
    a potem usiłował kolejnym manewrem z uślizgiem tylnych kół na Łąkowej
    się zmieścić...

    > Poprzedza ten zakręt informacja o drodze z pierwszeństwem przejazdu.

    Ten znak nie oznacza odwołania zakazu wjazdu pojazdów wyższych niż...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]