    From: " " <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mecz pilki noznej i pomeczwe rozboje
    Date: Tue, 31 Mar 2009 19:54:26 +0000 (UTC)

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Odwołaj się.
    > Sąd to sprawdzi, jak rzeczywiście takie nagranie istnieje.
    >
    > Moze zresztą już sprawdził i dlatego oberwałeś. ;-)

    Za co mialbym oberwac jak wiem, ze nic nie zrobilem.
    Wiem tylko tyle, ze znalazlem sie w zlym czasie w nieodpowiednim miejscu.
    Ale to wiem po czasie.

    > Wątpliwe.

    Tez tak mi sie wydaje. Tym bardziej, ze koledzy sie wycofali. Boja sie
    zeznawac :/ Ale to chyba nie jest duza strata, prawda?

    > Oni wszyscy widzieli jak stałeś spokojnie na ulicy?

    Nie widzieli. Ale takie opinie chyba dobrze o mnie swiadcza. Tym bardziej, ze
    mam opinie dobrego, grzecznego ucznia. Nigdy nie bylem karany. Nigdy nie miano
    ze mna problemow wychowawczych.