  • 41. Data: 2004-10-19 15:32:58
    Temat: Re: mandat - kwesia teoretyczna
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Jacek Witkowski wrote:
    > Nie obowiazuja juz art. 182 i 183 par 1 kpk? Od kiedy?

    obowiązują, ale porównaj ich treść sprzed 1 lipca 2003 i obecnie

    KG

  • 42. Data: 2004-10-19 17:48:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    A co? Montujemy ekipę z transparentami na Wiejską? To akurat nie jest
    największa bzdura w naszym prawie.

  • 43. Data: 2004-10-19 17:49:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Witkowski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie obowiazuja juz art. 182 i 183 par 1 kpk? Od kiedy?

    A czy ja coś takiego napisałem? resztę KAM ładnie wyjaśnił.

  • 44. Data: 2004-10-19 18:50:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nikodem Nijaki wrote:

    > i pytanie uzupełniające: czy w powyższym kontekście można traktować
    > konkubinę jako osobę najbliższą?

    W obecnej sytuacji prawnej konkubina to obca kobieta z którą tylko
    regularnie sypiasz i ewentualnie razem mieszkacie. Nie jest osobą
    najbliższą.

  • 45. Data: 2004-10-19 19:20:34
    Od: "Hajenus " <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > W obecnej sytuacji prawnej konkubina to obca kobieta z którą tylko
    > regularnie sypiasz i ewentualnie razem mieszkacie. Nie jest osobą
    > najbliższą.

    Chyba jednak jest osoba najbliższą, tyle tylko,ze nie musi ponosic
    odpowiedzialnosci za *glupty* konkubetna, w świetle prawa :)))))

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 46. Data: 2004-10-19 19:34:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Temat był tyle razy wałkowany, że wstyd nawracać.

    Zgadza się. Nic nie zrozumiałeś. Przeczytaj UWAŻNIE mój post raz jeszcze.

    Pzdr
    Leszek

  • 47. Data: 2004-10-19 19:42:37
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Andrzej Lawa wrote:
    > W obecnej sytuacji prawnej konkubina to obca kobieta z którą tylko
    > regularnie sypiasz i ewentualnie razem mieszkacie.

    to się nazywa wspólne pożycie

    KG

  • 48. Data: 2004-10-19 19:43:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Zgadza się. Nic nie zrozumiałeś. Przeczytaj UWAŻNIE mój post raz jeszcze.

    Ty masz swoje zdanie, ja swoje i raczej przy nim pozostaniemy.
    Nie raz próbowaliśmy się przekonać.
    Nie ma sensu próbować ponownie

    KG

  • 49. Data: 2004-10-19 19:53:15
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co? Montujemy ekipę z transparentami na Wiejską? To akurat nie jest
    > największa bzdura w naszym prawie.

    Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, że nasze prawo ewoluuje w kierunku
    modelu państwa policyjnego :(
    może powróci również MKK (w końcu nadal odbudowujemy Rzeczpospolitą)?
    nn

    ---

  • 50. Data: 2004-10-19 20:23:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, że nasze prawo ewoluuje w kierunku
    > modelu państwa policyjnego :(
    > może powróci również MKK (w końcu nadal odbudowujemy Rzeczpospolitą)?

    No aż tak bym nie tragizował. To po prostu jeszcze jeden przykład na to, że
    ustanawiający prawo sami tego prawa nie znają i tyle.