  • 1. Data: 2004-10-18 12:27:31
    Temat: linie papilarne
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@r...com>

    Witam

    Pytanie luźno związane z tematyką grupy, ale spróbuję... Czy ktoś z Was
    wie czym usunąć odciski papilarne - spirytusem, czy normalnym płynem do
    naczyń ? Z góry dziękuje za odpowiedź.

    --
    Serdeczności
    Arek

  • 2. Data: 2004-10-18 12:44:53
    Temat: Re: linie papilarne
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 14:27:31 +0200, Arek "arkadoo"
    <a...@r...com> napisał:

    > Witam
    >
    > Pytanie lu 1/4 no zwi?zane z tematyk? grupy, ale spróbuj?... Czy kto? z
    > Was
    > wie czym usun?ae odciski papilarne - spirytusem, czy normalnym p?ynem do
    > naczy? ? Z góry dzi?kuje za odpowied 1/4 .

    Pozostawia je tłusta wydzielina gruczołów potowych. Spirytus nada się
    dobrze. Płyn do mycuia naczyń też. Ale jeżeli chodzi ci o to, by nie można
    było ich rozpznać to wystarczy przetrzeć szmatką.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-18 13:01:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek "arkadoo" wrote:
    > Witam
    >
    > Pytanie luźno związane z tematyką grupy, ale spróbuję... Czy ktoś z Was
    > wie czym usunąć odciski papilarne - spirytusem, czy normalnym płynem do
    > naczyń ? Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Tak nie da rady. Musisz rozgrzać do berwoności stalową płytę, a potem
    mocno przycisnąć do niej opuszki palców.

    BP,NMSP ;->

  • 4. Data: 2004-10-18 13:33:09
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    wiadomości news:cl0eqk$2ljv$2@news2.ipartners.pl...

    Was

    > Tak nie da rady. Musisz rozgrzać do berwoności stalową płytę, a potem
    > mocno przycisnąć do niej opuszki palców.

    sssssssssss... bolesne, nie lepiej zetrzeć papierem ściernym lub ściąć
    opuszki palców żyleteczką?
    Trzeba tylko regularnie powtarzać czynność (tą z papierem), żeby opuszki nie
    zagoiły się.

  • 5. Data: 2004-10-18 14:26:37
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    remeeq napisał/a:
    >Trzeba tylko regularnie powtarzać czynność (tą z papierem), żeby opuszki nie
    >zagoiły się.
    Bo wtedy linie papilarne wrócą.:-)))

  • 6. Data: 2004-10-18 14:31:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > opuszki palców żyleteczką?
    > Trzeba tylko regularnie powtarzać czynność (tą z papierem), żeby opuszki

    a nie lepiej rekawiczki gumowe zalozyc? :-))))))

    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty. Chwasty co przeszkadzją życ
    drugim.

    cpp.g5.pl, forum poswięcone językowi c++ i Lazarusowi.
    Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 7. Data: 2004-10-18 14:53:30
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@r...com>

    > a nie lepiej rekawiczki gumowe zalozyc? :-))))))

    Mnie interesuje sytuacja po zostawieniu odcisków palców :]

  • 8. Data: 2004-10-18 15:07:05
    Od: "jw73" <j...@g...pl>

    Amputować paluchy.

  • 9. Data: 2004-10-18 16:45:01
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Bo wtedy linie papilarne wrócą.:-)))

    Takie same jak poprzednio?

    L.

  • 10. Data: 2004-10-18 18:23:55
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Arek "arkadoo"" <a...@r...com> napisał w
    wiadomości news:cl0d2k$okk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    Was
    > wie czym usunąć odciski papilarne - spirytusem, czy normalnym płynem do

    mozna zedrzec naskorek tak mocno by po zagojeniu pozostala blizna w postaci
    zgrubionego naskorka.

    Aby usunac z powierzchni, wystarczy przetrzec, to je wystarczajaco rozmarze

    niepowtarzalne linie papilarnme sa tez na stopach :) ale malo kto o tym wie
    :) dlatego nei biegaj na bosaka :D