  • 1. Data: 2004-10-18 11:42:36
    Temat: Paramedycyna - masaż [cross pl.soc.prawo, pl.biznes]
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Kolezanka ukonczyla roczny kurs masazu leczniczego w takiej
    smiesznej szkole "Centrum nauki biznesu Żak". Chcialaby sobie swiadczyc
    uslugi w zakresie masazu (+ ew. jakies wahadelko itp.)
    Poniewaz nie stac ja na otwarcie DG wymyslilismy, ze "podepnie sie" pod moja
    DG, jako zatrudniona na umowe zlecenie (jest studentka).

    Pytania:
    - o co mam rozszerzyc DG ("uslugi paramedyczne"?) ?
    - czy wymagane sa jakies zezwolenia dla mnie (mysle, ze nie, ale na wszelki
    wypadek pytam?
    - czy moja zleceniobiorczyni tez musi miec jakies specjalne kwalifikacje,
    czy tez masaz leczniczy moze wykonywac nawet malarz pokojowy (przypominam,
    ze ma ona ukonczony roczny kurs)?

    Pozdrawiam
    SDD

    --