  • 1. Data: 2004-10-18 12:53:59
    Temat: mandat - kwesia teoretyczna
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Wyobrażmy sobie taką hipotetyczną sytuację:

    jadę sobie samochodem mojej żony, który jest na nią zarejestrowany
    fotografują mnie fotoradarem w trakcie wykroczenia polegającego na
    przekroczeniu dozwolonej prędkości
    samochód jest zarejestrowany na kobietę, a na zdjęciu wyraźnie widać
    mężczyznę

    jake postępowanie podejmie policja w takiej sprawie?
    nn

  • 2. Data: 2004-10-18 13:07:56
    Temat: Re: mandat - kwesia teoretyczna
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    przychodzi zona i stwierza ze na zdjeciu
    nie widac wyraznie twarzy. Co wowczas?

    --
    Miałem, ale sprzedałem http://tinyurl.com/46nbg
    "Jestem Jim, ale większość mówi na mnie - Jim"

  • 3. Data: 2004-10-18 13:08:49
    Od: robson <b...@b...pl>

    Użytkownik Nikodem Nijaki napisał:

    > jake postępowanie podejmie policja w takiej sprawie?
    > nn

    Wzywa właściciela, który musi wskazać komu powierzył samochód.

  • 4. Data: 2004-10-18 13:19:22
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "robson" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Wzywa właściciela, który musi wskazać komu powierzył samochód.

    żona odmawia odpowiedzi na pytanie, do czego ma prawo w takim przypadku ...
    dla utrudnienia dodajmy, że żona ma bardzo liczną grupę bliskich krewnych
    płci męskiej ;)
    nn

  • 5. Data: 2004-10-18 13:19:43
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Nikodem Nijaki wrote:
> [...]
    > mężczyznę
    >
    > jake postępowanie podejmie policja w takiej sprawie?

    wezwie właściciela do wskazania kierującego
    a w archiwum znajdziesz kilka dyskusji na ten temat

    KG

  • 6. Data: 2004-10-18 13:22:07
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przychodzi zona i stwierza ze na zdjeciu
    > nie widac wyraznie twarzy. Co wowczas?

    Właściciel ma wskazać, komu powierzył samochód, a nie-kto jest na zdjęciu.

    Monika

  • 7. Data: 2004-10-18 13:26:03
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    > wezwie właściciela do wskazania kierującego
    > a w archiwum znajdziesz kilka dyskusji na ten temat
    >
    > KG

    Witam
    zgadza się policja wezwie wlasciciela a ten odmowi skladania zeznan i na tym
    sie sprawa skonczy. Bo niby kogo maja ukarac mandatem skoro nie wiadomo kto
    jechal ???

    AW

  • 8. Data: 2004-10-18 13:26:32
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Nikodem Nijaki wrote:
    > żona odmawia odpowiedzi na pytanie, do czego ma prawo w takim przypadku ...

    nie!!! znowu??? ;)

    a tak przy okazji. bo zaraz pewnie wyjdzie - pytanie prawne SO w
    Poznaniu do SN (I KZP 26/04):
    "Jak należy rozumieć ujęty w art.41§1 kpw zwrot "stosuje się odpowiednio
    przepisy art.183 kpk" - w szczególności, czy osoba przesłuchiwana w
    charakterze świadka w sprawie o wykroczenie może uchylić się od
    odpowiedzi na pytanie, jeżeli jej udzielenie mogłoby narazić osobę
    najbliższą na odpowiedzialność za wykroczenie?"

    KG

  • 9. Data: 2004-10-18 13:30:28
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tym
    > sie sprawa skonczy. Bo niby kogo maja ukarac mandatem skoro nie wiadomo

    umorzą dochodzenie ze względu na niewykrycie sprawcy?
    nn

  • 10. Data: 2004-10-18 13:31:32
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

> [...]
    > odpowiedzi na pytanie, jeżeli jej udzielenie mogłoby narazić osobę
    > najbliższą na odpowiedzialność za wykroczenie?"

    i jaka była odpowiedź???
    nn