  • 1. Data: 2004-09-03 15:24:11
    Temat: Re: mandat do zaplaty
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2004 18:53:52 +0200, Sero naskrobał(a):

    ok 10 zł (raczej mniej).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-03 17:26:22
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Sero napisał:

> [...]
    > teraz mam pytanie: czy jesli nie zaplace go w najblizszym czasie, to jakie
    > moga byc koszty dodatkowe z tym zwiazane? komornik, rozprawa sadowa?

    jak mozesz to plac na raty, bo oni i tak z ciebie to sciagna, a jak
    bedziesz kapal ratami to zostawia to tak jak jest

    --
    Pozdr.Richat

  • 4. Data: 2004-09-03 17:27:08
    Od: "soul" <p...@o...pl>

    > ok 10 zł (raczej mniej).

    ja myślę że ok 24 zł - koszty egzekucji

  • 5. Data: 2004-09-03 19:12:29
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Sebol wrote:

    > Dnia Fri, 03 Sep 2004 18:53:52 +0200, Sero naskrobał(a):

    > ok 10 zł (raczej mniej).

    Mowa o odsetkach czy wizycie komornika?
    Bo jesli to sa koszty komornika, to mi sie nie bedzie chcialo nawet z domu
    wychodzic zeby przelew zrobic.

  • 6. Data: 2004-09-03 23:05:27
    Od: Sero <s...@e...pl>

    soul wrote:

    > jakie

    > ja myślę że ok 24 zł - koszty egzekucji

    No to teraz utrudnie troche sprawe. Przeprowadzam sie pod inny adres i
    zameldowany bede nadal tu gdzie teraz mieszkam. Przychodzi komornik i mnie
    nie ma. Co dalej sie dzieje?

  • 7. Data: 2004-09-05 07:19:07
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Sero napisał:

    > No to teraz utrudnie troche sprawe. Przeprowadzam sie pod inny adres i
    > zameldowany bede nadal tu gdzie teraz mieszkam. Przychodzi komornik i mnie
    > nie ma. Co dalej sie dzieje?

    a no to ci cos zabierze z domu i tyle

    --
    Pozdr.Richat

  • 8. Data: 2004-09-05 10:49:41
    Od: "KCH" <k...@C...aster.pl>

    Użytkownik "Sero" <s...@e...pl> napisał w wiadomości

    > No to teraz utrudnie troche sprawe. Przeprowadzam sie pod inny adres i
    > zameldowany bede nadal tu gdzie teraz mieszkam. Przychodzi komornik i mnie
    > nie ma. Co dalej sie dzieje?

    Raczej nie przyjdzie. Teraz w modzie jest ściąganie należności z Urzędu
    Skarbowego, który zwraca ci pomniejszony zwrot z podatku.