  • 1. Data: 2004-09-03 16:39:46
    Temat: prawo uniwersytet warszawski krotka charakterystyka prosze
    Od: Wenom <w...@g...pl.PleaseReplaceONEwith1.ZamienONEna1>

    Zastanawiam sie nad wyborem studiow. Sa one miedzy bardzo pokrewnymi
    kierunkami ekonomia i prawem oraz medycyna. Jesli ktos z was studiuje
    prawo na uw lub skonczyl niedawno te studia, to niech napisze prosze pare
    slow o charakterze tych studiow. Chodzi mi o to jakie sa najtrudniejsze
    przedmioty jak wygladaja studia: raczej chodzi sie na wyklady czy raczej
    wiekszosc czyta w domu. I w ogole jaki jest klikat i perspektywy zawodowe
    po samym prawie i potencjalne perspektywy zawodowe zwiazene z efektem
    synergii prawo ekonomia.

  • 2. Data: 2004-09-03 16:42:32
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > I w ogole jaki jest klikat
    > i perspektywy zawodowe po samym prawie i potencjalne perspektywy
    > zawodowe zwiazene z efektem synergii prawo ekonomia.

    A kolega ma tzw. koneksje albo duzo $$ ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl