  • 1. Data: 2004-09-03 11:51:08
    Temat: 2 dni okolicznosciowego.
    Od: "..." <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy pracujac na umowe-zlecenie nalezy mi sie ustawowe 2 dni z okazji
    narodzin dziecka? ewentualnie opieka nad malzonkiem?

    Pozdrawiam,. Robert

  • 2. Data: 2004-09-03 12:05:45
    Temat: Re: 2 dni okolicznosciowego.
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Czy pracujac na umowe-zlecenie nalezy mi sie ustawowe 2 dni z okazji
    > narodzin dziecka? ewentualnie opieka nad malzonkiem?

    Nie, ponieważ te regulacje dotyczą "pracowników" w rozumieniu KP. Na
    umowę-zlecenie nie jesteś pracownikiem.
    pozdr.
    K.

  • 3. Data: 2004-09-03 12:46:05
    Od: Sebastian Plewa <s...@g...pl>

    ... wrote:

    > Witam.
    > Czy pracujac na umowe-zlecenie nalezy mi sie ustawowe 2 dni z okazji
    > narodzin dziecka? ewentualnie opieka nad malzonkiem?
    A co małżonek z wrażenia zemdlał i dochodzi do siebie :)
    A na serio to nie. :)