  • 1. Data: 2012-06-08 21:02:00
    Temat: likwidacja prawa jazdy.
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób bezkarny ?
    Mam je bezterminowo.

    J. Rambo.

  • 2. Data: 2012-06-08 21:07:20
    Temat: Re: likwidacja prawa jazdy.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
    > Witam
    > Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób
    > bezkarny ?
    > Mam je bezterminowo.
    >
    > J. Rambo.

    to znaczy co chcesz?
    stracic uprawnienia?

    idz do lekarza niech ci wyda zaswiadczenie, ze jestes niezdolny.

  • 3. Data: 2012-06-09 16:44:55
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > to znaczy co chcesz?
    > stracic uprawnienia?
    >
    > idz do lekarza niech ci wyda zaswiadczenie, ze jestes niezdolny.

    ale jestm zdrowy jak ryba, to nie przejdzie.

  • 4. Data: 2012-06-09 18:47:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.06.2012 16:44, BETON pisze:
    > ale jestm zdrowy jak ryba, to nie przejdzie.

    Umysłowa choroba też dyskwalifikuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2012-06-09 20:29:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-08 21:02:00 +0200, "BETON" <b...@m...pl> said:

    > Witam
    > Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób bezkarny?

    Oczywiście. Prawo nie przewiduje kar za pozbycie się prawa jazdy.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-06-10 01:16:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/08/2012 09:02 PM, BETON wrote:

    > Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób
    > bezkarny ?
    > Mam je bezterminowo.

    Spal, połam i wyrzuć do śmieci, wrzuć do toalety, dzielnicowy nie będzie
    Cie za to ścigał.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2012-06-10 10:33:42
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Spal, połam i wyrzuć do śmieci, wrzuć do toalety, dzielnicowy nie będzie
    > Cie za to ścigał.
    >
    > --
    > Artur

    nie chodzi mi w jaki sposób zutylizować dokument, a o to czy jest procedura
    wykreślenia z bazy

  • 8. Data: 2012-06-11 09:29:00
    Od: gr <j...@w...pl>

    wiadomościnews:jr0lh0$rgt$1@node1.news.atman.pl...

    > nie chodzi mi w jaki sposób  zutylizować dokument, a o to czy jest procedura
    > wykreślenia z bazy

    Napisz prośbę do Urzędu o pozbawienie uprawnień.

  • 9. Data: 2012-06-11 13:18:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Jun 2012 00:29:00 -0700 (PDT), gr napisał(a):

    > Napisz prośbę do Urzędu o pozbawienie uprawnień.

    Jakiego urzędu? Jedynie Starosta może mu załatwić skierowanie na ponowne
    badanie kwalifikacji na którym dostanie amnezji i zawali egzamin.

    Henry

  • 10. Data: 2012-06-11 14:27:22
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 11 Cze, 13:18, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Jakiego urzędu? Jedynie Starosta może mu załatwić skierowanie na ponowne
    > badanie kwalifikacji na którym dostanie amnezji i zawali egzamin.
    >
    > Henry

    A Starostwo nie jest urzędem?