  • 1. Data: 2012-06-08 14:17:56
    Temat: Brak uprawnień do prowadzenia
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    Mój syn miał kolizję drogową. Spowodował ja jakiś młodzian bez prawa jazdy.
    Przyjechała Policja, młody zaczął kłamać, że światło miał zielone, tym
    czasem nie było to zgodne z prawdą. Syn jechał z narzeczoną (jedyny
    świadek), a sprawca zadzwonił po znajomego taxówkarza, który "widział"
    zajście. Sprawa trafiła do sądu grockiego.

    Obiło mi się o uszy, że podobnie jak w przypadku jazdy po pijanemu, brak
    uprawnień do prowadzenia przesądza w zasadzie o winie kierowcy. Słyszałem
    też o przypadku że pijany kierowca spał w aucie na poboczu i najechał na
    niego inny samochód, po kilku latach sąd uznał że pijany nie ponosi winy.
    Czego więc się po rozprawie w Grodzkim spodziewać? Auto bez AC, a szkoda
    wyceniona na ponad 35.000 zł :(

  • 2. Data: 2012-06-08 15:02:32
    Temat: Re: Brak uprawnień do prowadzenia
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-08 14:17:56 +0200, "Cpl" <n...@s...com> said:

    > Mój syn miał kolizję drogową.

    Nie. Miał wypadek.
    ;>

    > Przyjechała Policja

    Nie. Przyjechała policja.

    > , młody zaczął kłamać, że światło miał zielone
    > Syn jechał z narzeczoną (jedyny świadek),
    > a sprawca zadzwonił po znajomego taxówkarza

    Taksówkarza.

    > , który "widział" zajście

    Czyli obaj uczestnicy wypadku są siebie warci.

    > . Sprawa trafiła do sądu grockiego.

    Nie. Do grodzkiego.

    > Obiło mi się o uszy, że podobnie jak w przypadku jazdy po pijanemu,
    > brak uprawnień do prowadzenia przesądza w zasadzie o winie kierowcy.

    To idź tam, gdzie ci się obiło i zawlecz to do sądu.

    > Słyszałem też o przypadku że pijany kierowca spał w aucie na poboczu i
    > najechał na niego inny samochód, po kilku latach sąd uznał że pijany
    > nie ponosi winy.

    Prawo nie zabrabnia spania w stanie nietrzeźwym.

    > Czego więc się po rozprawie w Grodzkim spodziewać?

    Miejmy nadzieję, że kar dla obu kierowców.
    Tamtego, że nie miał papierka przy sobie, a tego, że wjechał na niezielonym.

    > Auto bez AC, a szkoda wyceniona na ponad 35.000 zł :(

    Decyzja o nieubezpieczaniu była świadoma, więc w czym problem?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-06-08 17:24:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.06.2012 15:02, Bydlę pisze:
    > Miejmy nadzieję, że kar dla obu kierowców.
    > Tamtego, że nie miał papierka przy sobie, a tego, że wjechał na
    > niezielonym.

    Jakiego papierka? Gość bez prawka i w dodatku jadący na czerwonym
    spowodował wypadek, próbuje się wykręcić przedstawiając fałszywego
    świadka. Tak przynajmniej opisano w pierwszym liście.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2012-06-08 17:49:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cpl" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czego więc się po rozprawie w Grodzkim spodziewać? Auto bez AC, a szkoda

    Posiadanie lub nie uprawnień nie ma nic wspólnego z winą za sprawstwo
    zdarzenia drogowego. Jedynie co, to jeśli zostanie uznana wina osoby bez
    uprawnień, to ubezpeiczyciel zwrotnie może na niej dochodzić wypłaconego
    odszkodowania.

  • 5. Data: 2012-06-08 18:07:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 08 Jun 2012 17:24:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Jakiego papierka? Gość bez prawka i w dodatku jadący na czerwonym
    > spowodował wypadek, próbuje się wykręcić przedstawiając fałszywego
    > świadka. Tak przynajmniej opisano w pierwszym liście.

    Tak opisano przez kogoś, kto nie jest naocznym świadkiem, jest związany z
    jednym z uczestników zdarzenia, i używa jakiegoś dziwnego języka, tylko z
    grubsza przypominającego polski.

    AK

  • 6. Data: 2012-06-09 08:14:04
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Tak opisano przez kogoś, kto nie jest naocznym świadkiem, jest związany z
    > jednym z uczestników zdarzenia, i używa jakiegoś dziwnego języka, tylko z
    > grubsza przypominającego polski.

    Za to ty wiesz najlepiej jak było. Zawsze się musi znaleźć taki idiota.

  • 7. Data: 2012-06-09 20:35:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-08 17:24:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> said:

    > Gość bez prawka i w dodatku jadący na czerwonym
    > spowodował wypadek, próbuje się wykręcić przedstawiając fałszywego
    > świadka. Tak przynajmniej opisano w pierwszym liście.

    Ech, zmęczenie - źle odczytalem pieszczotliwe "młody".
    W życiu nie nazwałbym tak bandyty usiłującego zabić moje dziecko.

    No, to to prawidłowo:
    W sądzie wygra ten, kto będzie miał lepszego adwokata, a sam nie będzie
    się odzywał.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-06-09 20:59:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 08:14:04 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

    > Za to ty wiesz najlepiej jak było. Zawsze się musi znaleźć taki idiota.

    Taki jak ty? Może niekoniecznie "musi", ale się znajduje.

    AK

  • 9. Data: 2012-06-09 23:26:31
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie. Miał wypadek.
    > ;>

    > Nie. Przyjechała policja.

    > Taksówkarza.

    > Czyli obaj uczestnicy wypadku są siebie warci.

    Dalej nie chce się czytać. Faktycznie, twój nick w 100% jest adekwatny do
    zbydlenia. Plonk do szamba.

  • 10. Data: 2012-06-09 23:27:58
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

> [...]
    > jednym z uczestników zdarzenia, i używa jakiegoś dziwnego języka, tylko z

    Bo pisany pod wpływem emocji. Nie masz dzieci? Ale łatwiej i jakże po polsku
    jest pierdolić farmazony niż coś na temat napisać.